"Våren kommer nästa vecka"

kan vara dags att de börjar tina lite snö här så att den har försvunnit till midsommar i alla fall :rolleyes:
 
Yeah... Lagom tills att jag tar bort mitt gips på armen :yoparty

Sen kan jag ju träna upp musklerna på hojen igen ist ngn tråkig sjukgymnastik :D :D :D



.../Yoshi
 
Yoshi_gixxeRR skrev:
Yeah... Lagom tills att jag tar bort mitt gips på armen :yoparty

Sen kan jag ju träna upp musklerna på hojen igen ist ngn tråkig sjukgymnastik :D :D :D



.../Yoshi

Right.. Precis som om inte de får träning under täcket :7peta
 
Last edited:
Det vore ju inte fel om vädret blir som de utlovar med tanke på att jag har "påsklov" nästa vecka och inga planer. Bara en snabb maskin som nu är enormt villigt att komma ut på vägarna en stund. Det skulle ju sitta rätt nice asså...
 
Yoshi_gixxeRR skrev:
Fel arm :7peta :hihi :hihi :hihi
Dessutom e min hand i gips oxå :tungan



.../Yoshi

Huhu.. Lite väl avslöjande.. Så du behöver inte tvåhandsfattning för att få styrsel på grejerna eller? ;)

Var bara tvungen att "smasha" när du servar så fint :tummenupp

Härligt med våår!
 
Yoshi_gixxeRR skrev:
Det första bjuder jag på :hihi

Visst e den efterlängtad (våren alltså) :yoparty




.../Yoshi

You bet.. Det bästa med denna vår är dock att då det har snöat massor hemmavid denna vinter kommer det att kombineras både skoter och båge-åk i nästkommande 2 månader! :tummenupp
 
YES!!!

Panos;
Hmmm, Viffen du har är misstänkt lik den jag hade ståendes i garaget..... :D
Där har du lite att skruva i om du ska få den i ordning till nästa vecka när våren kommer, he he he!!!
 
Lobo Gixxer skrev:
YES!!!

Panos;
Hmmm, Viffen du har är misstänkt lik den jag hade ståendes i garaget..... :D
Där har du lite att skruva i om du ska få den i ordning till nästa vecka när våren kommer, he he he!!!


stämmer bra det :tummenupp
plockade den från jonsonsbikes :yoparty

har hittat lite delar till den från Hoj-Biten i mönsterås :tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top