zajtar
Ny medlem
- Gick med
- 19 Aug 2005
- Hoj
- En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
Hej
Idag tog jag min första vår tur , snö på sidan av vägen och frugan innan för fönstret som stog å skällde på mig .
frugan-ska du ut å köra i detta vädret
åsnan-ja men älskling det e bara ner till macken
frugan-du kommer att frysa bollarna av dig tänk på att vi ska
skaffa barn
åsnan-ja men det e lungt jag har ju allvädersjackan på mig sen har jag ju kåpor runt om mig så det e lungt
det slutade me att jag tog en runda ner till macken tanka på hojen fick mig en del konstiga blickar på mig .
frös om bollarna .men ett stort lende fanns på mitt ansikte när jag väll kom tillbaka
ps:hade helt nya däck fram å bak det va lite halt kan råda er att inte köra när däcken e nya , fick lite sladd:ds
min fråga e var jag dum ?
Idag tog jag min första vår tur , snö på sidan av vägen och frugan innan för fönstret som stog å skällde på mig .
frugan-ska du ut å köra i detta vädret
åsnan-ja men älskling det e bara ner till macken
frugan-du kommer att frysa bollarna av dig tänk på att vi ska
skaffa barn
åsnan-ja men det e lungt jag har ju allvädersjackan på mig sen har jag ju kåpor runt om mig så det e lungt
det slutade me att jag tog en runda ner till macken tanka på hojen fick mig en del konstiga blickar på mig .
frös om bollarna .men ett stort lende fanns på mitt ansikte när jag väll kom tillbaka

ps:hade helt nya däck fram å bak det va lite halt kan råda er att inte köra när däcken e nya , fick lite sladd:ds
min fråga e var jag dum ?