Våren-06 Ktm eller Honda

Lx3 skrev:
Inte starkare piller än dom du gick på när du använde trotoaren som omkörningsfil förut... :D

Satt ju å drömde om att jag körde motard :ätapiller ......den va mycket smalare än skoda jäveln :confused:
Fast du måste ju tuggat nått eftersom du klev in frivilligt :slicka ..... :hihi
Ska ut och åka lite mini-fighter och fundera på våren -06 nu.....hmm honda/ktm, ktm/honda....... :confused:

Mingves skrev:
Jupp eller så köper man en beggade för betydligt mindre än vad en 05 kommer gå för:) Den kommer väl hamna på 74900kr som 660 -04 kostade i år? om man nu kan hitta en ny -05 nästa år?

//M

Har man gett 74.900:- inkl presentkort för en ny -04'a i våras så har man betalat ett överpris ... :rolleyes:

/Gurra

valium skrev:
Var inne på KåTeM men fick hör av en bekant att gamla xr 600 runt -92 funkar lika bra.....eller ja, marginell skillnad.....fast jag vet ju inte om han går på några för starka piller :hihi

hahahahaaaa.........du är ju för rolig :D låter som din kompis desperat försökte ljuga ihop en ursäkt till varför han inte hade råd med en bättre hoj :D

[PlastRaket] skrev:
hahahahaaaa.........du är ju för rolig :D låter som din kompis desperat försökte ljuga ihop en ursäkt till varför han inte hade råd med en bättre hoj :D

hahaha :hihi .....ja du Lx3 e det så????.....har ju hört att man kan bestämma lön själv på SBP :rofl

Gurra skrev:
Har man gett 74.900:- inkl presentkort för en ny -04'a i våras så har man betalat ett överpris ... :rolleyes:

/Gurra
Jaha, tänkte bara säga att jag sålde min idag för det jag begärde vilket var ett bra pris. Hojen var ju så gott som ny och hade gått jäkligt försiktigt.
Sedan så är det väl aldrig så att man gör en god affär när man köper en helt ny hoj, dock gjorde han som köpte min ett kap!

//Mats

Gurra skrev:

/Gurra

Ungefär som jag gjorde hos Beviks men jag fick INTE presentkortet
även om KTM rekommenderade dem att lämna ut det! :huvet

Så det gäller NO MORE BEVIKS for me! :mad:

Mingves skrev:
Jaha, tänkte bara säga att jag sålde min idag för det jag begärde vilket var ett bra pris. Hojen var ju så gott som ny och hade gått jäkligt försiktigt.
Sedan så är det väl aldrig så att man gör en god affär när man köper en helt ny hoj, dock gjorde han som köpte min ett kap!

//Mats

Det är aldrig säljaren som avgör om priset är bra ...

Det är BARA köparna/dom som visar intresse som avgör det ! JAG tycker antagligen att han har betalat för mycket samtidigt som HAN kanske tycker att han gjort en kanon-affär !

Kolla blocket idag och "alla" ktm 660 -04 ligger runt 60 lakan, e dom värda det?
Försäkring på en sådan måste ju vara lägre än en sporthoj men med hur mycket? Har precis passerat 25 så lite billigare måste det vara. Har inte hittat något reg.nr man kan använda som rikt märke och vill inte fråga någon här på SH heller p.g.a en del som inte fattar ditt & mitt :kocko .
Ingen här som bor i en mellan stad och är runt 25? :)

valium skrev:
Kolla blocket idag och "alla" ktm 660 -04 ligger runt 60 lakan, e dom värda det?
Försäkring på en sådan måste ju vara lägre än en sporthoj men med hur mycket? Har precis passerat 25 så lite billigare måste det vara. Har inte hittat något reg.nr man kan använda som rikt märke och vill inte fråga någon här på SH heller p.g.a en del som inte fattar ditt & mitt :kocko .
Ingen här som bor i en mellan stad och är runt 25? :)

Hej,du behöver inget reg-nr för att kolla försäkring.
Rekomenderar bilsport o mc, där betalar jag 3495/ hel/helår! för min 660.!
Lycka till :banana

Hi-ho skrev:
Hej,du behöver inget reg-nr för att kolla försäkring.
Rekomenderar bilsport o mc, där betalar jag 3495/ hel/helår! för min 660.!
Lycka till :banana

:tummenupp

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti