Våren är här....;-)

_SuperMot_ skrev:
+7grader kl:12 på natten är väl skapligt..! men det blåser som en jude...

Blåser Judar mycket :va

Men det är skönt att våren är här nu.. Iallafall I Malmö där solen sken idag och det var helt torrt (nästan iallafall) och inte minst lilla snö någonstans.
Ska ut och köra nu snart iallafall :tummenupp

Poffer skrev:
Här är det helt barmark nu :banana Har vart ute o kört några turer dom senaste fyra dagarna. Igår avverkade jag 6 mil, o idag körde jag tillskolan :) Så snart har man avverkat 20 mil av inkörningen :tungan

Jag måste ju faktiskt säga att jag e så häääääääär avis på dig just nu! :gnissla

Det roliga var otroligt KORT ! Nu är den "underbara" snön här igen.... har snöat här i Uppsala hela kvällen sen nio. :mad:

Esquina skrev:
Det roliga var otroligt KORT ! Nu är den "underbara" snön här igen.... har snöat här i Uppsala hela kvällen sen nio. :mad:

ja urch.... men det var lite skönt så länge det varade....

Jo blev väldigt glad idag
Slutade skolna extra tidigt pga inställt svenska lektion , jag går till bussen...kollar åt ett annat håll.
Vad hör man? bruum bruuummm ...tänker -det där låter juh trevligt...vänder mig om...och vad ser jag brumma förbi...en yamaha sportbåge typ fzr...fan vad glad jag blev först sporthojen jag sett åka på gatan i år.

Esquina skrev:
Snöar här i sthlm nu också! :mad: Men vafan, det e borta imorn när ja ska ut och åka :rolleyes:

DAMN!

Jag som trodde det skulle försvinna helt, tog en tur igår.. men nu snöar det som fan igen :huvet

Här är det ingen snö än så länge. Körde 3 mil idag o det var inga probs, iof ösregn men :P

Poffer skrev:
Här är det ingen snö än så länge. Körde 3 mil idag o det var inga probs, iof ösregn men :P

Det var någon galning ute (i centrala Linköping) på en svart Aprilia 125a ute idag o körde, ska sägas att det snöade lätt och allmänt vått på vägarna...

Hårdhudad gosse!

Nyheter
Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd

I nummer 5 av Allt om MC ko...

Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...