våren är här. vad gör man?

hermes

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrtälje
Hoj
SÅLD
jo man monterar kåpot i vardagsrummet och väntar på avrostning på gälleråsen den 4 aprill. faan vad jag ska bli snabb i år :D
tanten är superglad.
 

Bifogat

  • DSCF0632a.JPG
    DSCF0632a.JPG
    113.5 KB · Visningar: 265
Själv så håller man på bli tokigt glad av vårkänslor å inser att man måste ta tummen ur arslet å fixa projektet med bakskärmen som jag håller på att bygga! :tuttar
 
hermes skrev:
jo man monterar kåpot i vardagsrummet och väntar på avrostning på gälleråsen den 4 aprill. faan vad jag ska bli snabb i år :D
tanten är superglad.


Helt rätt inställning....själv var jag ute och rostade av gasarmen lite idag :yoparty
 
jag måste nog ut i morgon och gasa lite men det är så djävla mycke snö vid ifnfarten :rofl
 

Bifogat

  • DSCF0634a.JPG
    DSCF0634a.JPG
    102.2 KB · Visningar: 145
hermes skrev:
jo man monterar kåpot i vardagsrummet och väntar på avrostning på gälleråsen den 4 aprill. faan vad jag ska bli snabb i år :D
tanten är superglad.

Du skymmer ju tv'n inte konstigt hon är sne :arsele
 
Tjoffe skrev:
Du skymmer ju tv'n inte konstigt hon är sne :arsele
när det är så här bra väder så ska man inte sitta inne och se på TV. själv så får jag nog ligga på soffan i natt, men det är bara bar, för då kan man ju glo på hojen tills man somnar :D .
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top