valmers skrev:2564058Jo, tjenare. Vilket kvalificerat skitsnack.
I verkligheten raggar man den snyggaste man hittar och hoppas på en bra insida också.
I din verklighet kanske.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
valmers skrev:2564058Jo, tjenare. Vilket kvalificerat skitsnack.
I verkligheten raggar man den snyggaste man hittar och hoppas på en bra insida också.
Rikkard skrev:2566875Det skulle kunna var phoebe i vänner, eller hennes morsa kanske.
Skitsamma man gör sitt urval efter snygghet, som tur är ju smaken olika.
Missvims skrev:2566962Det är RÄTT!!!!!!!!!
Mavve skrev:2566118Smulor i sängen? Fan pratar du om?![]()

Okej, du raggar alltså även på ruggugglor, och om någon rugguggla visar sig ha en fantastisk insida slår du till?skoteridioten skrev:2566933I din verklighet kanske.
Dr.Bike skrev:2567600Yeah Right
Såg ett oerhört intressant inlägg på tv4 i morse oxå om de där otroligt vältränade solbrända människorna som ser så hälsosamma ut,,,[/I]
Thermal skrev:2567743Fyfan, det låter ju knappast som ett fullvärdigt liv.
skoteridioten skrev:2566933I din verklighet kanske.
Thermal skrev:2567743Fyfan, det låter ju knappast som ett fullvärdigt liv. Ska nog ta mig ett winerbröd till efterrätt som en tyst protest. Väger hellre ett par kg för mycket istället för att vara så där övermanisk och inte kunna ha ett roligt liv.
Valen skrev:2567902I de flestas verklighet, skulle jag tro. På ett forum är det lätt att man tänker till och fabulerar ihop något om hur det borde vara. Men när man sänkt ett par flaskor självförtroende (och glömt bort de inlägg man skrev på SH) kan ingen lura mig att man väljer odjuret framför skönheten i baren.

Dr.Bike skrev:2567906Helt rätt.
Själv tränar jag för att kunna äta vad jag vill. Inte tvärtom.
Blev en Våffla till frukosten i morse. Det hotell jag bor på har alltid våffelsmet står, lite grädde och sylt1
Fin start på dagen bland alla fullkornslimpor och gryner!![]()
Dr.Bike skrev:2567906
Du glömde att: Efter ett par ett par flaskor självförtroende så är ALLA i baren skönheter!
Själv är man SNYGGAST.
Precis! Se bara på migmr_rockster skrev:2568177Jag vet inte om jag är ensam om att ha den åsikten att bara för att man är snygg behöver man inte vara dum i huvudet...

mr_rockster skrev:2568177Jag vet inte om jag är ensam om att ha den åsikten att bara för att man är snygg behöver man inte vara dum i huvudet...
UrbanTiger skrev:2568498På samma vis så behöver man inte vara snygg om man är dum i huvet![]()
2^2 = 4 olika möljigheter.
dum - snygg
dum - ful
smart - snygg
smart - ful
Lägg till blond och brunett så blir det mer komplext.
Missvims skrev:2566962Det är RÄTT!!!!!!!!!
lasse kongo skrev:2571024skit snack... någon arg feminist som kan fotoshop
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen