Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sen undrar folk VARFÖR de är så många med ätstörningar (redan från 3-4 års ålder) Där snackar vi vintermoddDr.Bike skrev:

zappen skrev:2563911Vart tog det naturliga skönhetsidealet vägen?
Väljer hellre en tjej som inte är rädd för skit under naglarna och har livserfarenhetsrynkor än en spacklelhöna.
Dr.Bike skrev:2563977Jag kan skriva under på vartenda ord zappen sa, och tillägga att sanningen "skönhet kommer inifrån" stämmer.
Tror man att man är ful, ja då blir man en liten grå mus.
Alla har en inneboende skönhet.
Mitra skrev:2563987Tur att det finns killar som tycker det![]()

Dr.Bike skrev:2563996Skulle tro att den åsikten går för de flesta killar?
det gör det ju bara lättare att välja 
mini-knutten skrev:2563998säg vad man vill om det moderna samhällets skönhetsideal; skulle du vilja se Gudrun Schyman stå i underkläder på en 4x4m affisch?![]()
Den yttre skönheten MÅSTE komplettera den inre, att påstå att man framförallt väljer partner efter dess inre är både naivt och är lite små arrogant om jag får säga det själv. Skulle du vilja dejta den här 200 kilos besten, även om hon hade ett inre lika fint som Jessica Simpsons yttre?![]()
Bör kanske tillägga att jag är rätt ful, och att jag självklart också uppskattar det inre. Blir lite 50-50% mellan yttre och inre
![]()
(och jo gudrun kan nog bli snygg efter ett par glas... starrglas)
Och en tjej du tycker är ful, kan jag avguda. Sånt bestämmer man inte över om man verkligen lyssnar till sin inre röst.Missvims skrev:2564030Otroligt vad dom kan göra med datorer!!!!!
Synd om tjejer som går på hela "skönhets"grejen och tror att man måste se ut som modellerna, måste ha det senaste modet och absolut måste ha dubbel-d-silikonbröst för att bli accepterade. Man kan ju aldrig bli nån annan än sig själv oavsett vad man gör.
Själv är jag är långt från snygg, har skrynklor och är åt hel...e för smal. Men jag är faktiskt glad över det och trivs med att slippa en massa onödig uppmärksamhet. Dessutom behöver jag inte kliva upp en timme tidigare för att cementera trynet varje morgonSå det är bara fördelar med att inte vara modellämne!!
alla är modellämne med hjälp av datornJo, tjenare. Vilket kvalificerat skitsnack.Dr.Bike skrev:2563977Jag kan skriva under på vartenda ord zappen sa, och tillägga att sanningen "skönhet kommer inifrån" stämmer.
Tror man att man är ful, ja då blir man en liten grå mus.
Alla har en inneboende skönhet.
Ricken skrev:2564053Kan vi skicka in min avatar oxå o se vad som ramlar ut![]()
valmers skrev:2564058Jo, tjenare. Vilket kvalificerat skitsnack.
I verkligheten raggar man den snyggaste man hittar och hoppas på en bra insida också.
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |