Vår..

Matulda

Tänker Själv
Gick med
28 Dec 2005
Hoj
En Pippigul 600.
+7 solen lyser..Pippijävlarna låter..Måtte detta hålla i sig då kan man köra upp snart!!! *obotlig optimist* :tuttar

Matulda skrev:
+7 solen lyser..Pippijävlarna låter..Måtte detta hålla i sig då kan man köra upp snart!!! *obotlig optimist* :tuttar

jag längtar också efter att få dra första rundan snart, klarade kortet förra året...hoppas det går bra för dig, lycka till! :tummenupp

förresten hörde jag fåglar här om dagen, det känns som om det är något på gång...

MiZou skrev:
jag längtar också efter att få dra första rundan snart, klarade kortet förra året...hoppas det går bra för dig, lycka till! :tummenupp

förresten hörde jag fåglar här om dagen, det känns som om det är något på gång...

Fixade Teorin förra måndagen så nu vill man bara få uppkörningen gjord så man kan gasa runt när man vill.. hur man vill.. :banana För att misslyckas är INTE ett alternativ.

Det blir eventuellt en liten repa med getingen idag!
Får leta fram trädgårdsslangen först bara, så man kan spola bort allt djäkla salt från hojen.

Fredr28 skrev:
Får leta fram trädgårdsslangen först bara, så man kan spola bort allt djäkla salt från hojen.

inga frestningar tack...

Matulda skrev:
Fixade Teorin förra måndagen så nu vill man bara få uppkörningen gjord så man kan gasa runt när man vill.. hur man vill.. :banana För att misslyckas är INTE ett alternativ.

Grattis till del 1!

Det är enkelt med uppkörningen, bara blunda och vrida på gasen :yoparty

MiZou skrev:
inga frestningar tack...

Grattis till del 1!

Det är enkelt med uppkörningen, bara blunda och vrida på gasen :yoparty

Tack.. Och precis så gör jag.. Full gas och hoppas på det bästa.. :tuttar

Fredr28 skrev:

Inled mej icke i frestelse...men Inte 17 är jag den som är missunsam utan.. Trevlig tur då :gnissla

Blev ingen repa...var snorhalt på gatan. Problemet var att det var plusgrader i luften och smältvatten, men marken fortfarande kall -> underkylt.

Var på väg att sätta mig på arslet när jag skulle hämta posten, så det bidde ingen tur :(

Kan bara hålla med. Helt underbart! Tyvärr är det ju fortfarande massa snö o skit på grusvägarna och i skogen och jag har inga dubbdäck på enduron..

Men var ute o övningskörde lite i pappas bil. Blev några sköna bredställ ändå! En som nästan blev lite för skön. Var inte många cm från att sluta i diket! :D

Fredr28 skrev:
Blev ingen repa...var snorhalt på gatan. Problemet var att det var plusgrader i luften och smältvatten, men marken fortfarande kall -> underkylt.

Var på väg att sätta mig på arslet när jag skulle hämta posten, så det bidde ingen tur :(

Så halt va det inte idag jag tog mig en runda förut, Och det gick bra!! :tummenupp

Förbannade jävla skitväder :mad: Hoppas det fryser på snart igen så man kan fortsätta köra hoj resten av vad som ska vara vinter egentligen! Enda fördelen med tö är att det blir fin is igen när det fryser på...

Här är vägen helt torr och det blev riktigt behagligt i solen vid middagstid.

Jag har haft rätt hela tiden!! Känt våren i luften sen oktober och nu är den här!! :Bugar

Fredr28 skrev:

:pannkyss

Alldeles för tidigt, jag vill åka endurodubbat i skog och mark några månader till. :mad:

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg