NU e våren här! har tagit ett par turer idag men nu idag hade jag samma som på sen sommaren utan att frysa alls så jädra nice
bilder på roliga vägar hammarlöv-ville m.m. där omkring
OBS!!! när man för från fugile (vet inte vilket håll men men) så kommer man ut på en lång raka mot en liten by som ligger på höger sida där finns en kyrka med. Svängen in i byn varnar för skarp kurva, dock börjar den nätt så lätt att man ökar lite MEN den blir snävare och precis runt hörnan så slutar vägen mitt i svängen i en T-korsning. TA DET LUNGT annars får man stå på bromsarna samtidigt som man ligger i kurvan..

bilder på roliga vägar hammarlöv-ville m.m. där omkring
OBS!!! när man för från fugile (vet inte vilket håll men men) så kommer man ut på en lång raka mot en liten by som ligger på höger sida där finns en kyrka med. Svängen in i byn varnar för skarp kurva, dock börjar den nätt så lätt att man ökar lite MEN den blir snävare och precis runt hörnan så slutar vägen mitt i svängen i en T-korsning. TA DET LUNGT annars får man stå på bromsarna samtidigt som man ligger i kurvan..

Last edited:

Sorry, kunde inte låta bli. Skall själv ut o köra en stund idag hade jag tänkt. Var i tysklnad igår o där var grymt vårväder, säkert 15 plus(Trellehåla-Satsscknitzel)
men men)