Vår tecken i sollefteå

Christoffer.L

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2003
Ort
sollefteå
Hoj
En blå nia
Några tydligen tecken på vår i sollefteå nu trotts att det snöade rejätl förra veckan!
1. Helt tortt på vägarna
2. Många som var ute å promenerade ;)
3. Såg en röd/vit retta :D vart helt paff när det kom en tjej på en r1a :)
4. ljust ute!

Så våren har kanske ätligen kommit hit upp...får hoppas på det! :)
 
BlueNote skrev:
Idag har jag sett massor utav hojar i Sollentuna norr om Stockholm! Wiiih ! :tummenupp :yoparty


hähä, okej, har inte sett så mkt hojjar här, rettan, åsså nån fler...men såg därmeot en daytona 600 gul i övik å massa fler :D sååå jävla roligt att det börjar dra igång nu!
 
Tidigare har man bara sett nån enstaka som vågat sig ut. Men nu såg man några till vänster och några till höger !
Mycket roligt, mest customhojar då men lite annat oxå! :banana
 
Lindahl skrev:
riktigt roligt! ska skriva teori 13 april jag..

Lycka till med teorin!

Själv fördriver jag helgerna med att fortfarande åka skoter, bor nere i Kramfors. Fast jag är jävligt sugen att testa den nyinköpta gixxern. Inom någon vecka kan man nog göra premiären.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top