RockaRolla
-Spellbound by the Devil-
Jag börjar helt alvarligt gråta om det inte blir vår inom, ska vi säga 1-10 minuter! Kan vi inte allesammans gå ut och ställa bilen på tomgång så att växthuseffekten kickar in?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
RockaRolla skrev:Nope, inga dubbdäck. Inte ens en fungerand cykel.
Men en skoter i och för sig, lite jobbigt att ha jour bara.
Tänk dig en varm sommarkväll med folk och fylla... Fan vad fint.
valentinic skrev:En doft av grillat kött...
mumma
Trist för näringslivet här i jämtland dock. Milda vintrar är inga goda nyheter för skidturismen, som trots allt är skapligt viktig för regionen.RockaRolla skrev:Jag börjar helt alvarligt gråta om det inte blir vår inom, ska vi säga 1-10 minuter! Kan vi inte allesammans gå ut och ställa bilen på tomgång så att växthuseffekten kickar in?
Iceman1975 skrev:Åhhh.. Var du tvungen att säga så.... Blir att grilla imorgon!
Och på Söndag ska hojarna varmköras...
Så man kommer lukta både grillos och avgaser...![]()
) på grillen, sitta ner och känna lukten av kött som grillas, blandat med grillrök, dricka ölen och fundera på DEN där kurvan innan under hojturen.
Swedie skrev:Varje år rekommenderar alla här att förstöra miljön för att få hit våren! Hjälper inte ett jota o förvärra växthuseffekten om ni vet vad ökad sådan innebär.

Swedie skrev:Varje år rekommenderar alla här att förstöra miljön för att få hit våren! Hjälper inte ett jota o förvärra växthuseffekten om ni vet vad ökad sådan innebär.
finnpower skrev:Skyll på växthuseffekten om ni vill, jag vet orsaken.
Tråd: Vem fan beställde snö?
Det är den där illvilliga Norskan på TV4:as fel alltihopa sen hon började där har vi inte haft annat än regn på julafton hagel på midsommar frost i juli lövfällning i februari mm. mm. mm. tänk er när Pohlman läste väder hela somrarna fulla med solsken lagom med snö på julafton helt klara snöfria isar i februari och tom. 25-35 grader varmt till midsommarsillen.
Nä nu tycker jag att det är dags att starta ett uppror och skicka tillbaka henne till Hardangervidda.
Man kunde ju stå ut om hon inte stått och flinat hela tiden när hon berättar om allt elände vi Svenskar skall drabbas av under den följande femdygnsprognosen.
Anders

|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|
|
|
Dags för Strängnäs Bike Show!
Sista lördagen i augusti är... |
|
|
Bikeweekend på Kjula denna helg