Våldtäktsligan i Ronna

Mja. Vi kan vända på det och säga att det enda Sverige är bättre på är för de som inte vill jobba. Annars har jag svårt att se något.. Jag får återkomma när jag funderat lite.
Jag kan börja. Sverige är sämre på knarkrelaterat våld och korruption.

Jag tycker att alla som anser följande:

1. Sverige är bara bra för bidragstagare.
2. I sverige daltas det bara med brottslingar ingen får riktiga straff.
3. I sverige är det ingen ide att arbeta för allt går bara till skatt för att hålla packet under armarna.
4. Sverige är så genomsyrat av vänstermedia att sanningen aldrig kan komma fram.
5. I sverige finns det nästan bara paletinassjals fjällräven tomtar utan ryggrad som vill krama demonstranter.
6. Att kalla någon sosse är likställt med att pissa på dennes skor.
7. Alla utom du själv är wt.

..Tar och löser en enkel biljett till aMeRiCkat, det enda vettiga landet. När ni ändå är där ta och joina Onkel sam och gör lite verklig skillnad.

...Ingen? näe tänkte väl det.

3. I sverige är det ingen ide att arbeta för allt går bara till skatt för att hålla packet under armarna.
4. Sverige är så genomsyrat av vänstermedia att sanningen aldrig kan komma fram.
5. I sverige finns det nästan bara paletinassjals fjällräven tomtar utan ryggrad som vill krama demonstranter.

..Tar och löser en enkel biljett till aMeRiCkat, det enda vettiga landet. När ni ändå är där ta och joina Onkel sam och gör lite verklig skillnad.

...Ingen? näe tänkte väl det.

Jag kan med handen på hjärtat erkänna att jag har stått i farstun med packad resväska fler än en gång.

Det enda intressanta är varför du inte åkte?

Tänkte att man kanske skulle stanna och göra nåt åt skiten istället. Som ett första steg tänkte jag knyta näven i fickan, vända mig om och svärmumla så att ingen hör. Uppföljaren är att anonymt klaga i diskussionsforum på kvällstidningarnas hemsidor. Som ett tredje steg regga mig på ett populärt forum för någonting, tex Motorcyklar, och sedan skriva långa gnälliga inlägg.

Vad tror du om det?

Tänkte att man kanske skulle stanna och göra nåt åt skiten istället. Som ett första steg tänkte jag knyta näven i fickan, vända mig om och svärmumla så att ingen hör. Uppföljaren är att anonymt klaga i diskussionsforum på kvällstidningarnas hemsidor. Som ett tredje steg regga mig på ett populärt forum för någonting, tex Motorcyklar, och sedan skriva långa gnälliga inlägg.

Vad tror du om det?
Det verkar inte gå så där förfärligt bra. :hihi

Jävligt läbbigt att läsa ett inlägg av någon som tycker tvärtemot en förmodligen men ändå formulerar det minst lika bra som man gör efter några F Branca. :eek:
4-7 är givna, 1-3 med viss reservation.

Punkt 2, 4 och 6 är helt sanna påståenden. Resten skriver jag under på i light edition. Kanske borde flytta då?

Det finns ju dock så mycket bra saker i Sverige också och någon måste ju stanna och sätta stopp för vänsterliberalismens ohöljda gruppkramande och bongastrummande...

.

En av de största tacksamhetsskulder jag sitter på är den till Swedie.... Det är hans förtjänst att denna eminenta sida existerar och det är tack vara Sporthojs.Com's existens som jag får möjligheten att höra sanningen.

Tack Swedie, tack sporthoj och tack alla de som bryter tystnaden och omkullkastar vänstermedias stora mörkläggning och delar med sig av sanningen!

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph