Våldtäktsligan i Ronna

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Där fick man så man teg än en gång, ABC-Nyheterna rapporterade om "gruppvåldtäktsligan i Södertälje" (Ronna och Hovsjö).
De filmade från rättegången och vad händer, en av förövarna ger kameran fingret. :lol

Vilken respekt vårat rättssystem har där det behövs. :hihi

Hade aldrig hänt i världens bästa land, aldrig. Och om det hade gjort det, här har du två år till. :fakta

Världens bästa land är väl Sverige??:va
Nä, Markus syftar på sina stora idoler Vitryssland.
Ett land som ligger före de flesta andra Europeiska länder när det gäller det mesta.

För övrigt det land Markus vill flytta till om det nu inte vore för det faktum att de inte vill ta emot honom.

Nä, Markus syftar på sina stora idoler Vitryssland.
Ett land som ligger före de flesta andra Europeiska länder när det gäller det mesta.

För övrigt det land Markus vill flytta till om det nu inte vore för det faktum att de inte vill ta emot honom.

Märker att moderatorerna blir stöddigare framåt vårkanten, vad beror det på?
Tycker du kan flytta till Märsta, nej visst ja - du bor ju redan i Märsta. :lol

Säger som tidigare. Gör hundmat av dem. Det är det enda sättet de kan ge något till vårt samhälle. I övrigt kommer de bara kosta oss våra skattepengar i form a polisarbete, rättegångskostnader och hjälp till brottsoffer.

Varför gillar du inte hundar?

Jag trodde Markus favoritland var Bulgarien, jag såg just dokumentären "Ross Kemp, Bulgaria"

Tyvärr, så gör jag ju inte det.
Men ifall du verkligen vill så kan vi låtsas som om jag gör det. Vi kan till och med låtsas som om jag bor i Valsta.
Och Valsta har du väl åsikter om eller...?
:-p
:hihi
Jag erkänner mig besegrad:
Wiseguy vs Markus
1-0

Amärikat är ju värsta sosselandet, snart äger staten varje tung ekonomisk instans i den "fria ekonomin". Det måste vara Kina Marcus syftar på, där är trenden omvänd och du pekar garanterat inte finger i rätten.

Det är marknadsfrämjande med statliga pensioner. :banana

Ontopic: Dags med lite Svenska arbetsläger tror jag, finns inget som stärker moralen som utmattande arbete. Är väl alltid någon järnväg vår infrastrukturminster vill bygga, det är ju inte ens hål i Hallandsåsen än.

Last edited:
Självklart, förlåt för att jag tvekade. Jag kontrar: Sverige är kallare och vi har bättre köttbullar med gräddsås.
Det skulle verkligen smärta i din vänstersjäl att skriva svensk mat va? :confused:
Sedan modersmjölken har du säkert fått lära dig att:
a) det finns inget svenskt
b) om det finns något svenskt är det inte värt att bevara

fy fan

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti