Våldtäkt i badhus!

newstead skrev:
Då är vi nog ganska överens om att man har ett val även om valet kanske inte alltid motsvarar ens högsta önskan? Det var iaf mina två cent i sammanhanget :)

jag tror att vi kan klubba igenom en överrenskommelse :tummenupp

stoooffe skrev:
Skandinaverna* var ganska högt representerade i brottsstatistiken där... invandrarpack! :rolleyes:

Jag hoppas ironin gick fram och att ni förstod att jag ville peka på att även många som i svenssons ögon inte alltid betraktas som invandrare verkar dra sitt strå till stacken i brottsstatistiken, vilket kanske inte uppmärksammas särskilt ofta.

*Danskar, Norrmän och Finnar

LayDeeOmega skrev:
jag tror att vi kan klubba igenom en överrenskommelse :tummenupp
Första, andra, tredje: :smasha

newstead skrev:
Skandinaverna* var ganska högt representerade i brottsstatistiken där... invandrarpack! :rolleyes:

Jag hoppas ironin gick fram och att ni förstod att jag ville peka på att även många som i svenssons ögon inte alltid betraktas som invandrare verkar dra sitt strå till stacken i brottsstatistiken, vilket kanske inte uppmärksammas särskilt ofta.

Finnar är lömska, dom är som (gose)djur som smyger sig på en bakifrån på natten.
Det händer mig dagligen. klänga och gosa och ha sig FY FAN FÖR FINNAR! :hihi

LayDeeOmega skrev:
tror du på allvar att det är ett val de gör?
...

Att fly till Sverige betraktar jag som ett fritt val. Det finns drygt 150 andra länder att välja på....måhända få med lika generöst bidragssystem men det har ju ändå inget med saken att göra. *host host*

crashtestdummy skrev:
Finnar är lömska, dom är som (gose)djur som smyger sig på en bakifrån på natten.
Det händer mig dagligen. klänga och gosa och ha sig FY FAN FÖR FINNAR! :hihi
Nu är du ute på farligt vatten... tänk om V läser det här, då lappar hon dig på säften!

Edit: Eller ännu värre... om Mustalinen MC får syn på det! Då kommer Leifi och smyger sig på dig bakifrån :gnissla

Last edited:
newstead skrev:

Beror på hur man ser på det, man kan lika gärna säga att endast två grupper hade lägre % misstänkta för brott, och alla andra högre.

Last edited:
General E skrev:
Beror på hur man ser på det, man kan lika gärna säga att endast två grupper hade lägre % misstänkta för brott, och alla andra högre.
Javisst, och särskilt om man tar bort det som var kärnan i mitt inlägg när man citerar det...

newstead skrev:
Javisst, och särskilt om man tar bort det som var kärnan i mitt inlägg när man citerar det...

Kanske fattar jag inte ditt inlägg för jag ser inte vad det skulle göra för skillnad. I vicket fall klipper jag in ditt originalcitat i mitt inlägg så blir allt bra. Nu skall jag äta gröt. :hej

General E skrev:
Kanske fattar jag inte ditt inlägg för jag ser inte vad det skulle göra för skillnad. I vicket fall klipper jag in ditt originalcitat i mitt inlägg så blir allt bra. Nu skall jag äta gröt. :hej
Jag vet inte vad det var som var så otydligt men jag menade att det är nog inte så många svenskar som tänker på att ungefär en tredjedel av brotten som begås av invandrare* står norrmän, danskar och finnar för. DET tycker jag inte framgick om man tar bort det du tog bort i citatet.

Hoppas gröten smakar :hej

*Källa: statistiken som nämndes ovan

Last edited:
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...