Våldpimpad VOLVO

Det kan inte vara sant, dock så blir det ju ingen affär om inte smurfhits vol 1 o 2 ingår. :rofl

Omfg!!!!!! Snälla någon avrätta bilen på plats!!!!!! Och gärna ägaren också.

Mvh
Möller

Felix skrev:
2132603 Att styla en volvo är som att sminka en gris...
Du menar såhär? :hihi

30440_9820d.jpg

Borde skicka ett mail till killen o erbjuda sig skrota skiten gratis...
Han gjorde ju ett försök att härma pimp my ride (kan dem kan jag :va )

"ny ratt med lusgas knapar"

Bra för er som tar med lössen i bilen. Gasen kan ev. vara skadlig även mot större husdjur.

Hade nog slagit till på vrålåket...Men en aluvinge på motorn... :va Är ju en sportbil ifs, men behövs det verkligen?Aja, får väl slå en pling å höra efter..Tror ni han vill byta med mina konkelbär,har ju samlat dem i en burk sedan 94...Kan ju byta jämnt..

:rofl

Del ett i det hela är väl - Den var fan inte vacker.

Del två - Det är alltid kul med folk som har driv nog att göra något eget, oavsett vad fan andra tycker. Inte omöjligt att den här killen kommer bygga riktiga vrålåk inom ett par år, både bil och text känns som att det inte är en direkt övermogen kille som säljer.

Och fan vet om jag inte hellre hade åkt smurf-volvo än V40/9-5 eller någon annan gubb-skit.

Chrille skrev:
2132766
Och fan vet om jag inte hellre hade åkt smurf-volvo än V40/9-5 eller någon annan gubb-skit.

Jag hade förmånen att både köra Volvo 740 och 9-5, samt V70 idag ett par mil av olika anledningar och en 240/740 vinner inte på någon punkt även om de andra bilarna inte är mera spännande än bollibompa så är de iaf bekvämare och tystare...

Ska man pimpa så ska man göra det på riktigt.

Bifogat

• stylad_volvo.jpg
    stylad_volvo.jpg
    129.9 KB · Visningar: 346
Kan man inte införa straffskatt på alla ****-pimpade bilar?
Nej: en jätte stor aluvinge är inte snyggt på en bil!
Och du behöver f-n inte den downforce som detta ger på din 240/740/valfri gammal BMW och Audi... :fatta!
Enda positiva med det hela är att man får sig ett gott skratt. :rofl

henrikkrueger skrev:
2133107 Kan man inte införa straffskatt på alla ****-pimpade bilar?
Nej: en jätte stor aluvinge är inte snyggt på en bil!
Och du behöver f-n inte den downforce som detta ger på din 240/740/valfri gammal BMW och Audi... :fatta!
Enda positiva med det hela är att man får sig ett gott skratt. :rofl

Jamen visst är det väl ändå lite charmigt när en vrål-kebabtrimmad gammal volvo/bmw etc. med tillhörande kepsslyngel och tuggummituggande fjortisflickvän sååå gärna vill rejsa.

Rohlen skrev:
2133152 Jamen visst är det väl ändå lite charmigt när en vrål-kebabtrimmad gammal volvo/bmw etc. med tillhörande kepsslyngel och tuggummituggande fjortisflickvän sååå gärna vill rejsa.

Ser ingen charm i det hela faktiskt... Mest humor. Jag skrattar nästan knäna ur led när jag ser sådana bilar. Sen att de kör som ett gäng med drogpåverkade babianer med hemorojder gör mig bara förbannad. Senast igår höll jag på att bli påkörd av en apjä-el i en BMW från tidigt 90-tal vid ett övergångsställe. :mad: Han var så salt så han tyckte det va okej att hålla runt 100 knyck på en 50 väg...
Behöver jag nämna att hans baslåda från biltema gick för fullt oxå?
Hoppas Darwin tar hand om dessa saker... :6surkart

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...