Stephen
Action figure sold separately
Men vi andra som inte är det, kan du förklara för oss vad han menar.....flemming skrev:Äh, e man lite streetwise fattar man ju va Kiosken menar.. klart som korvspad![]()
Flemming![]()
Jag är VÄLDIGT nyfiken på detta....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Men vi andra som inte är det, kan du förklara för oss vad han menar.....flemming skrev:Äh, e man lite streetwise fattar man ju va Kiosken menar.. klart som korvspad![]()
Flemming![]()
Stephen skrev:Men vi andra som inte är det, kan du förklara för oss vad han menar.....
Jag är VÄLDIGT nyfiken på detta....

Det är ju iofs santflemming skrev:![]()
enkelt att det inte är några korgossar som e ute o vevar på ambulanspersonal mm.
Flemming![]()
Stephen skrev:Det är ju iofs santmen jag tycker att kiosken gör ett sååå korkat uttalande...
Att ta för givet att det är ett förortsgäng är korkat...
Jag såg inslaget på Efterlyst. Dom sa att det var killar av utländsk härkomst men jag kan inte i min vildaste fantasi tro dom skulle säga gettobarn...d1ce skrev:Det hör inte hemma på ett öppet forum att göra sådana uttalanden.
Sen har jag svårt att tänka mig att Efterlyst skulle kläcka ur sig en beskrivning av brottlsingarna som "ghettobarn".
//@
Kay skrev:Finns väl svenskar som beters sig som svin också? Hur många vid göteborgskravallerna var invandrare?
Lägg ner era rasistiska fördommar. Skapar bara en större klyfta i samhället.

Kay skrev:Finns väl svenskar som beters sig som svin också? Hur många vid göteborgskravallerna var invandrare?
Lägg ner era rasistiska fördommar. Skapar bara en större klyfta i samhället.

flemming skrev:OBS!OBS! detta är en roolig historia och inte menat att reta upp folk!!(måste skrivas så att inte folk blir arga i onödan)
Flemming![]()
flemming skrev:Jaa jag kan dra ett jätterooligt skämt istället!![]()
"det sägs att kulturdepartementet har skjutit till mer skattepengar till tv för att användas till program om invandrare.
Efterlyst kommer numer att sändas varje kväll kl 20!
MOAHAHAA![]()
OBS!OBS! detta är en roolig historia och inte menat att reta upp folk!!
(måste skrivas så att inte folk blir arga i onödan)
Flemming![]()
d1ce skrev:Tror du att ditt tillägg gör din "roliga"-historia rumsren? Du kanske ska tänka 2ggr innan du postar nästa historia.
//@

flemming skrev:![]()
Jaa.. detta är ju ett forum för mentalt efterblivna
flemming skrev:![]()
Jaa.. detta är ju ett forum för mentalt efterblivna så det kan vara svårt o skilja på skoj o allvar... även när det står skrivet i klartext.
Jag ber om ursäkt och kan meddela att hädanefter så blir det bara snack om deklarationsproblem och att mc-däck e dyra o faan gud vet vad mer som är rumsrent.
Flemming![]()
Jag måste be Stony om ursäkt för att jag tråden urartat eftersom jag delvis är skyldig. Jag ber 1000 ggr om ursäkt för detta men jag känner att jag måste svara på ett så pass korkat inlägg som kiosken gjorde.stony skrev:Ööö denna tråd kommer att stängas snart antar jag![]()
får ju mig att framstå som en idiot (värre än vanligt)![]()
Tanken var att herda ambulanspersonalen och inte börja tjafsa om helt andra grejer
Ni kan öppna en egen tråd![]()
![]()
stony skrev:Ööö denna tråd kommer att stängas snart antar jag![]()
får ju mig att framstå som en idiot (värre än vanligt)![]()
Tanken var att herda ambulanspersonalen och inte börja tjafsa om helt andra grejer
Ni kan öppna en egen tråd![]()
![]()
Tyvärr är det nog så..t-rex skrev:Ähh, springer man på småbarn är det ok att rätta dem. Intressant dock att småbruna tendenser kommer upp såpass ofta, är det så illa i sverige idag?
Spöar man ambulanspersonal skall man steglas BTW.
Stephen skrev:Jag måste be Stony om ursäkt för att jag tråden urartat eftersom jag delvis är skyldig. Jag ber 1000 ggr om ursäkt för detta men jag känner att jag måste svara på ett så pass korkat inlägg som kiosken gjorde.
Trådens ursprungliga syfte var ju att hedra ambulanspersonalen som får ta en hel del skit uppenbarligen och även jag tycker att de ska ha all heder.
Sen har vi det mentala kalhygget Flemming som inte vet när och hur man ska skoja. Skärp dig. Skämt blir inte lika roliag på nätet som i verkligheten. Folk kanske skulle skratta om du sagt ditt skämt IRL men här låter det bara rasistiskt...
Vad sägs om att återgå till det ämnet som tråden egentligen var ämnad för??![]()
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller