Vågar nån i RR köra ERF?

micke.a skrev:
2677389 Äh kvala in är nog inga problem :tummenupp
Värre är nog om vi skall laga god mat :tungan

mc-donalds gör annars goa hamburgare:) som A & B-team kan hämta till MAM, så hämtar vi hem bucklan :pannkyss
Jag har ju hört att du gör en god "fläskesteaek" (eller ngt) så jag förväntar mig MKT av dig i depån....

//JeJo (i tjejteamet)

JeJo skrev:
2677521 Jag har ju hört att du gör en god "fläskesteaek" (eller ngt) så jag förväntar mig MKT av dig i depån....

//JeJo (i tjejteamet)

Hm, "fläskesteak". Vi är två som är vegetarianer...:D

Last edited:
JeJo skrev:
2677521 Jag har ju hört att du gör en god "fläskesteaek" (eller ngt) så jag förväntar mig MKT av dig i depån....

//JeJo (i tjejteamet)

:rolleyes: :D fläskesteak och lövbiff beställt. något att dricka till :pannkyss

Ducati Girl skrev:
2677545 Hm, "fläskesteak". Vi är två som är vegetarianer...:D
Just det... Jag har faktiskt varit så snäll o kollat recept redan :yoparty Fast jag vill inte laga mat hehe. Vi får väl alla hjälpas åt kan jag tänka. :tummenupp

JeJo skrev:
2677938 Just det... Jag har faktiskt varit så snäll o kollat recept redan :yoparty Fast jag vill inte laga mat hehe. Vi får väl alla hjälpas åt kan jag tänka. :tummenupp

Det är väll så att enl reglementet är det fjärde förarna som lagar mat:rolleyes:

Och vi bojs ska tydligen inte äta något, då det är bantning som gäller:D

JeJo skrev:
2677938 Just det... Jag har faktiskt varit så snäll o kollat recept redan :yoparty Fast jag vill inte laga mat hehe. Vi får väl alla hjälpas åt kan jag tänka. :tummenupp

Hehe, :tummenupp Vad snällt! Men du, det är inte vi tjejer som ska laga mat, det är MAM!!! :D :yoparty

Ducati Girl skrev:
2678312 Hehe, :tummenupp Vad snällt! Men du, det är inte vi tjejer som ska laga mat, det är MAM!!! :D :yoparty
Fan vad gött! Bara köra och snacka skit för vår del då... :D

JeJo skrev:
2678632 Fan vad gött! Bara köra och snacka skit för vår del då... :D
Tja... det där med köra vet jag inte men snacka är jag rätt säker på att ni klarar av med bravur. :)

@Ducati Girl, jag vet att du blev imponerad av min kok-konst senast men tänk på att vi inte kan dricka vin när vi kör ERF.

Maverick_ou812 skrev:
2679098 Tja... det där med att snacka vet jag inte men köra är jag rätt säker på att ni klarar av med bravur. :)

@Ducati Girl, jag vet att du blev imponerad av min kok-konst senast men tänk på att vi inte kan dricka vin när vi kör ERF.

Mmm, det var gott det vegetariska du lagade! :tummenupp Vinet tar vi när du kommer till vår inflyttningsfest! :)

Nu är det iaf officielt teamet döptes igår till M.A.M:födelseda:cpparty :banana :tuttar
Det gick inte att motstå Maffans genialiska sinne:rolleyes:

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...