Vågar man låta hojen stå centralt över natten?

Mahti

Ny medlem
Gick med
25 May 2004
Hoj
en blåvit
Hej

Jag har bara låtit hojen stå korta stunder centralt i stan.. men nu skulle jag behöva ställa den ute över hela natten när jag ska på besök (Inget garage).

Om jag tar med mig kätting för bakhjul och skivbroms. Tror ni det räcker eller skulle ni hellre tagit vagnen :tummenner

Mahti skrev:
2347624 Hej

Jag har bara låtit hojen stå korta stunder centralt i stan.. men nu skulle jag behöva ställa den ute över hela natten när jag ska på besök (Inget garage).

Om jag tar med mig kätting för bakhjul och skivbroms. Tror ni det räcker eller skulle ni hellre tagit vagnen :tummenner

Vilken dag & tid snackar vi? Har nog plats i garaget..

Mahti skrev:
2347624 Hej

Parkera i Götatunneln, regnskyddat och kameraövervakat.....:tungan

Nä, seriöst. Ta vagnen om du inte parkerar på en innergård eller med hojen inom syn/höravstånd.

Tveklöst, ta vagnen ...

... i alla fall om du inte har en hoj som synligen är direktansluten till HA.

FÖRGÖRAREN:yoparty

Parkera i den bevakade parkeringen på Lorensbergsgaraget. Kostar inte mycket mer än vanlig parkeringsplats. Sitter en vakt och kollar bågen och dyra bilar hela tiden.:tummenupp Har sett att en del besökande motardfantaster och rettor brukar ställa sig där.

Ett bra ställe att stå på är i nordstan Längst ner vid MC parkeringen är precis i jämte Väktar kuren brukade ställa Gat cykeln där

Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna