Våga vägra [KGK]Suzuki

fazerfun skrev:
Ja, jag är idealist vet du... :rolleyes:

So?? Har de brist på personal eller anknytningar??? Det är inte poängen. Poängen är att de med sin taskiga attityd suger som representanter för ett GLOBALT varumärke som inte inskränker sig till deras bunker i Häggvik. Och om man tänker liiite längre än näsan räcker så inser man att om man dissar folk som gillar Suzuki men av någon anledning (denna gång) inte köpt den via KGK´s kanaler, så ökar det inte chansen att det blir KGK nästa gång man ska köpa hoj. Om jag köper en Omega i Thailand, tror du en åf här i Sverige dissar mig om jag vill beställa delar eller ha service? Självklart inte!!! Och så my dear Sandstream, så funkar merförsäljning i de flesta branscher med smarta, långsiktiga aktörer men det är tydligen lite mkt begärt av KGK.....
Jag förstår vad du menar men ska vi hårddra det hela lite så handlar ju inte jag som slutkund av KGK, jag köper av deras ÅF, tex DinMC och de är dem som ska fjeska för mig, inte KGK.
Mao handlar jag gärna Suzuki igen oavsett hur de beter sig mot folk som importerar själva eftersom jag inte gör det :)

DFMSWEDEN skrev:
Att det ska vara så jävla svårt att fixa fram skylten...den är ju gjort i självhäftande plast......Tryck skiten själv!....eller be någon med skrivare att hjälpa dig !

Vit bakgrund och blank med svart text....inte ett dugg svårt. :tummenupp

Läs tråden ! :7peta
Fixat för länge sedan.

sandstream skrev:
Jag förstår vad du menar men ska vi hårddra det hela lite så handlar ju inte jag som slutkund av KGK, jag köper av deras ÅF, tex DinMC och de är dem som ska fjeska för mig, inte KGK.
Mao handlar jag gärna Suzuki igen oavsett hur de beter sig mot folk som importerar själva eftersom jag inte gör det :)

Kommer du i tvist med din lokala ÅF vänder du dig säkert till KGK om fel & rätt innan du börjar snacka med Sverker & klubben.

Din lokala ÅF kan ju vägra t.ex ett garantiärende, då är det inte så kul om KGK säger "up yours"

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park