Gickomkull med hojen för ett par månader sedan och skrapade sönder generatorkåpan.
Har lagat den med glasfiber och polyester.
Våga jag kör med den?
Eller är det bara dummsnålt och riskera ett motorhaveri om lagningen börja släppa.
Svetsa magnesium funkar inte va?
Har lagat den med glasfiber och polyester.
Våga jag kör med den?
Eller är det bara dummsnålt och riskera ett motorhaveri om lagningen börja släppa.
Svetsa magnesium funkar inte va?
Klart det går att svetsa magnesium.