Våfflan öppnar på lördag

Kan ju lämpligen kombineras med ett besök hos Enabygdens avrostning. :tummenupp
 
Eller vaför inte ett dopp i sprithavet på väg till Åland :yoparty
På lördag är det fest och ingen hojåkning! Men ni får ha det så trevligt ni som skall dit :tummenupp
 
Avrostning? låter bra, närdå?
Hmm, och vad händer på Åland M:et?
 
blub skrev:
Avrostning? låter bra, närdå?
Hmm, och vad händer på Åland M:et?

Vad som händer på Åland har jag ingen aning om, kommer nog inte få se det heller :fyllisar
Jag ska bara kolla in taxfree och baren i nämnd ordning :banana
Viking Line, here I come!
 
NinjaNurse skrev:
Eh, kryp upp ur sängen! +11' och halvklart ska det bli. Lika på söndag-tisdag... Så lördag blir en bra uppvärmning inför några soliga dagar! :tummenupp

Hrm... Kollade in vädret igen, nu säger de att det ska bli mulet men uppehåll på lör-sön, sedan skit igen... Det verkar inte så pålitligt iaf... Blir nog en våffelsväng på lördagen ändå. Om några åker härifrån, vilken tid?
 
NinjaNurse skrev:
Eh, kryp upp ur sängen! +11' och halvklart ska det bli. Lika på söndag-tisdag... Så lördag blir en bra uppvärmning inför några soliga dagar! :tummenupp


Rätt talat, ska krypa upp ur sängen snart, Har legat här hela veckan
o proppat i mig smärt/febernedsättande.
(första gången på 12 år har jag räknat ut) har känt mig minst sagt sjuk :sjuk

Men hoppa det blir våfflan tur för er iaf! Viva la "sommarn", typ.
 
Det gör ingenting om det inte är strålande sol i morgon så länge det är uppehåll. Brukar bli grisigt svettigt med avrostning soliga varma dagar.

Jag föreslår avgång från pumpen 09:00 mot enköping. Avrostningen börjar vid 10:00, men man kan ju alltid droppa in senare om man vill.
 
Ugluk skrev:
Det gör ingenting om det inte är strålande sol i morgon så länge det är uppehåll. Brukar bli grisigt svettigt med avrostning soliga varma dagar.

Jag föreslår avgång från pumpen 09:00 mot enköping. Avrostningen börjar vid 10:00, men man kan ju alltid droppa in senare om man vill.


Avrostning vore inte helt fel!
Men som det är nu så skulle jag nog inte orka bromsa eller nått.
Som jag sa, ha det gött nu!
 
Hoho, missade avgången men åkte till Västerås och kikade ändå. Hittade inga UaRRare, men Oi va hojar det var på gatorna! Fullt, överallt.
 
Blev en sväng med SMC gänget efter avrostningen idag istället :tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top