Växjö

Vill någon berätta var dessa mc-butiker ligger? Och känner ni för att vara riktigt snälla så kan ni berätta vad de har för urval av skinnställ för damer.

Tack!

Vill någon berätta var dessa mc-butiker ligger? Och känner ni för att vara riktigt snälla så kan ni berätta vad de har för urval av skinnställ för damer.

Tack!

Mickes motor har ett hyfsat urval av grejer. Just vad de har till damer vet jag inte. De har de mest kända märkena dock. Jag hade slagit en signal till dem innan jag åkte från Vimmerby ner till Växjö. (0470-700880)

Karta:
http://kartor.eniro.se/query?what=map&mop=yp&advert_code=20024480&search_word=mickes+motor

Last edited:
Säljer någon av alla dessa butiker sportprylar, eller är det bara touring-/kromslädetrams?

Jag tänker på märken som Alpinestars, Spyke, Spidi, Berik, Arlen Ness, Dainese m.fl.

"Till mc och moped är de största Screamin Eagle, Duells, Allright, Grahns, Sunbike, Jofama, Scott, Thor, Jofrab, Knobby."
Källa: www.mickesmotor.se

Säljer någon av alla dessa butiker sportprylar, eller är det bara touring-/kromslädetrams?

Jag tänker på märken som Alpinestars, Spyke, Spidi, Berik, Arlen Ness, Dainese m.fl.

"Till mc och moped är de största Screamin Eagle, Duells, Allright, Grahns, Sunbike, Jofama, Scott, Thor, Jofrab, Knobby."
Källa: www.mickesmotor.se

kolla på till exempel www.grahns.se och www.duells.se så ser du vilket utbud de har. sen är det kanske inte säkert att mickes har det på lager..

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti