Växjö

Vill någon berätta var dessa mc-butiker ligger? Och känner ni för att vara riktigt snälla så kan ni berätta vad de har för urval av skinnställ för damer.

Tack!

Vill någon berätta var dessa mc-butiker ligger? Och känner ni för att vara riktigt snälla så kan ni berätta vad de har för urval av skinnställ för damer.

Tack!

Mickes motor har ett hyfsat urval av grejer. Just vad de har till damer vet jag inte. De har de mest kända märkena dock. Jag hade slagit en signal till dem innan jag åkte från Vimmerby ner till Växjö. (0470-700880)

Karta:
http://kartor.eniro.se/query?what=map&mop=yp&advert_code=20024480&search_word=mickes+motor

Last edited:
Säljer någon av alla dessa butiker sportprylar, eller är det bara touring-/kromslädetrams?

Jag tänker på märken som Alpinestars, Spyke, Spidi, Berik, Arlen Ness, Dainese m.fl.

"Till mc och moped är de största Screamin Eagle, Duells, Allright, Grahns, Sunbike, Jofama, Scott, Thor, Jofrab, Knobby."
Källa: www.mickesmotor.se

Säljer någon av alla dessa butiker sportprylar, eller är det bara touring-/kromslädetrams?

Jag tänker på märken som Alpinestars, Spyke, Spidi, Berik, Arlen Ness, Dainese m.fl.

"Till mc och moped är de största Screamin Eagle, Duells, Allright, Grahns, Sunbike, Jofama, Scott, Thor, Jofrab, Knobby."
Källa: www.mickesmotor.se

kolla på till exempel www.grahns.se och www.duells.se så ser du vilket utbud de har. sen är det kanske inte säkert att mickes har det på lager..

Nyheter
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...

Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick