växer ur sadeln

mejje

Ny medlem
Gick med
19 Oct 2005
Hoj
Cbr600f med ubergula fälgar mohaha
Jaaa!!! Yiiiiiippiiiiii!! wiiiihooo ;) ja ni hör väll om inte men nu är det så att jag har mitt efterlängtade 25kw kort nu så en hojj är på ingång. hehe ^^
Efter en kuggning på uppkörning i rondell så är det äntligen fullbordat´låter larvigt men man ska få vara glad tycker jag :pannkyss
så va trevlig nu och säg grattis hehe ..

*Men en tår finns där nu när man komma få lämna 125:a forumet :va*

Grattis, härligt me större o snabbare hoj nu då :) Hörru en fråga bara, vad ska man göra för att få "25kw kortet" från A1. Är de bara uppkörning el hur fungerar de ?

Jaaa!!! Yiiiiiippiiiiii!! wiiiihooo ;) ja ni hör väll om inte men nu är det så att jag har mitt efterlängtade 25kw kort nu så en hojj är på ingång. hehe ^^
Efter en kuggning på uppkörning i rondell så är det äntligen fullbordat´låter larvigt men man ska få vara glad tycker jag :pannkyss
så va trevlig nu och säg grattis hehe ..

*Men en tår finns där nu när man komma få lämna 125:a forumet :va*

Grattis :) Vad blire för hoj?

Du, man kan ju titta in även fast man har 25kw kort:pannkyss :tungan

^^ känns helt toppen faktiskt om du nu inte tro de :tungan ahah

funderar på en gixxer 600 eller non form av r6.. men liksom alla som har haft en fantastisk hojj tidigare "Prillan" så är det svårt att släppa märket:rolleyes:

kortet var simpelt att ta nu när jag hade A1. en liten uppkörning på bana och i trafik så hade jag det i handen sen :tummenupp

^^ känns helt toppen faktiskt om du nu inte tro de :tungan ahah

funderar på en gixxer 600 eller non form av r6.. men liksom alla som har haft en fantastisk hojj tidigare "Prillan" så är det svårt att släppa märket:rolleyes:

kortet var simpelt att ta nu när jag hade A1. en liten uppkörning på bana och i trafik så hade jag det i handen sen :tummenupp

Gsxr 600 nya modelen.?

Glöm inte att ta det lungt. :)

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard