FANTEN
Cool
Tjena,
Ja som överskriften säger så hugger det till rätt bra ibland när man petar i 1an eller 2an när man haft hojjen i friläge och på tomgång. Med hugger till menar jag att det säger *DUNK*
plus att hojjen vill frammåt lite precis då trots att man har frikopplingen intryck till max. Att det kan hugga till lite har jag förstått är vanligt. Men börjar undra om det nu inte hugger till för mycket så som det gör nu.
Kan det bero på nåt så simpelt som att kopplingsvajern är för lång?
Eller ska jag bara strunta i att det låter/gör som det gör? Det låter ju inte så snyggt med ett metall mot metall *DUNK*
Att tex peta i 2an från 1an eller tvärtom är inga problem. Ingen antydan alls till dunkningar.
Tacksam för svar om nån kan ge mer info.
Ja som överskriften säger så hugger det till rätt bra ibland när man petar i 1an eller 2an när man haft hojjen i friläge och på tomgång. Med hugger till menar jag att det säger *DUNK*
plus att hojjen vill frammåt lite precis då trots att man har frikopplingen intryck till max. Att det kan hugga till lite har jag förstått är vanligt. Men börjar undra om det nu inte hugger till för mycket så som det gör nu. Kan det bero på nåt så simpelt som att kopplingsvajern är för lång?
Eller ska jag bara strunta i att det låter/gör som det gör? Det låter ju inte så snyggt med ett metall mot metall *DUNK*
Att tex peta i 2an från 1an eller tvärtom är inga problem. Ingen antydan alls till dunkningar.
Tacksam för svar om nån kan ge mer info.