Vätternrundan :-)

Cyklade vätternrundan i somras på 11:09, hann träna 14 mil innan, 2 pass på varder ca 7-8mil 1.5 veckor innan vätternrundan började (fan att man ska åka så mkt hoj)

man kanske skulle ta o köra nästa år också? ;)

EDIT: Körde för 2 år sen också. 1.5 månader efter titthålsoperation i knät... tog 12h36min eller nåt sånt.
Kör hårt...

Last edited:
Hur lyckades du betala 17000 för Klassikern? Behövde du köpa ny utrustning till alla momenten?
Tog själv Klassikern 2003 och spenderade max 6000 för alltihopa, men då var vi iofs flera som samåkte/bodde tillsammans vid de längre resorna.

håkan skrev:
Cyklade vätternrundan i somras på 11:09, hann träna 14 mil innan, 2 pass på varder ca 7-8mil 1.5 veckor innan vätternrundan började (fan att man ska åka så mkt hoj)

man kanske skulle ta o köra nästa år också? ;)

EDIT: Körde för 2 år sen också. 1.5 månader efter titthålsoperation i knät... tog 12h36min eller nåt sånt.
Kör hårt...

Med 14 mil i bagaget så är 11 h kanon tycker jag. Så om jag fixar 28 mil innan så kan jag runda Vättern på 5,5 h?!?!?! Enkel matematik va :gnissla

Klassikern får bli 2007, måste hinna köpa en par badbyxor först ju...

INTRESERAD!
Jag har börjat cykla montainbike pga ont i fotten. Det blir svårt att springa då. Så nu cyklar jag. Började i dag :3freak
Jag får lyfta ner farsans gamla tävlingscykel från garagväggen. Sen är det bara att åka :rock

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti