Vätternrundan -07

• Thread starter Thread starter PGH
  • Start date Start date

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Hoj
Piaggio x9 180cc
Ja ha, det börjar närma sig och har man inte kommit form ännu så är det hög tid att börja trampa. Själv har jag ca 150 mil i kroppen. Ska ut på en 17 milsrunda imorgon. Målet för i år är sub 12, helst sub 11. Vi är ett gäng på 10 pers med 2 raketer som tar sig runt på ca 8 timmar så där får man nog inte så mkt till hjälp...Starttid 04.42.

Några andra som skall genomlida detta? Plan, kondis, mm osv?

Ät korvgryta med rotfrukter!

Det kanske inte hjälper men det är jävligt gott!

Ibland när man inte har något vettigt att säga kan man om man vill hålla mun:tummenupp Men å andra sidan hade många roliga trådar inte blivit av så keep it up! Men jag håller med om att ditt förslag låter gott. Skall testa det som uppladdning. Dock låter det som det föreligger risk för icke så doftsköna gaser som bitter konsekvens, iaf för de som ligger bakom mig, men det är ju deras problem:)

Jag är inne på att försöka cykla lite i sommar, men inga sådana sträckor. Jag tänkte försöka komma igång och kanske cykla storsjönrunt nästa sommar, det är dock "bara" 16mil eller något sådant. Har dock ingen vidare cykel utan just nu är det mountainbike som gäller, får väl se hur det blir nästa sommar.

Vänern runt FFS, det är manligt...

Själv är jag så lat så jag cyklar inte ens runt vattenpölar längre, jag lyfter bara fötterna från pedalerna...

tanken var att köra VR och komma runt på under 13 h. anmäld med start runt halv fem och cyklar på en MTB med landsvägsdäck och låst gaffel (som kan låsas upp i Gränna :yoparty )

nu ser det dock ut som att det inte kommer bli någon start i år :huvet men man får väl se...

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg