Västmanland runt! Är det nån som ska åka?

Kanon!

Cattis skrev:
:) Självklart, för den goda sakens skull. Det skulle tydligen bli lite värme också :tummenupp

Samma här! Åker för den goda sakens skull och för att det är 10-års jubileum!

Kom igen nu alla remsor! OM INTE ANNAT SÅ FÖR DEN GODA SAKENS SKULL!!! :Bugar :Bugar

Det vore ju oxå ett kanon tillfälle att rada upp era medlemmar med klubbtröjor på och visa att här kommer det ta mig fan lite POWER!! :yoparty

Petrol skrev:
Samma här! Åker för den goda sakens skull och för att det är 10-års jubileum!

Kom igen nu alla remsor! OM INTE ANNAT SÅ FÖR DEN GODA SAKENS SKULL!!! :Bugar :Bugar

Det vore ju oxå ett kanon tillfälle att rada upp era medlemmar med klubbtröjor på och visa att här kommer det ta mig fan lite POWER!! :yoparty

Datum ?
R-Sickan

Blir inget åka på lördag.
Måste arbeta.

Sedan kan man behöva ta det lugnt efter åkningen på gelleråsen på fredag.

R-Sickan

Jag ska ialla fall åka på lördag.
Kommer ner till starten på morgonen, vill fler åka så är det bara att haka på.
(Pejo det går att åka snigelfart med en sporthoj :pannkyss ) bara att lätta på rullen så ska du se att det funkar.
(vi kan om inte annat visa blyslädarna var skåpet ska stå) eller hur aRWe.Kör hårt så hörs vi på lördag

Munken skrev:
Jag ska ialla fall åka på lördag.
Kommer ner till starten på morgonen, vill fler åka så är det bara att haka på.
(Pejo det går att åka snigelfart med en sporthoj :pannkyss ) bara att lätta på rullen så ska du se att det funkar.
(vi kan om inte annat visa blyslädarna var skåpet ska stå) eller hur aRWe.Kör hårt så hörs vi på lördag

Jag åker också med ! Det är tråkigt tempo men någon nytta gör väl den där 50 lappen. :tummenupp

Motorhead skrev:
Jag åker också med ! Det är tråkigt tempo men någon nytta gör väl den där 50 lappen. :tummenupp
Ska du gå på gatan innan lördagen då .Du har ju inga pengar märkte jag i dag.Och föresten så tycker jag att du ser ut att få det svårt att käna ihop till en 50 lapp. :arsele

saxon skrev:
Ska du gå på gatan innan lördagen då .Du har ju inga pengar märkte jag i dag.Och föresten så tycker jag att du ser ut att få det svårt att käna ihop till en 50 lapp. :arsele

Köp ett felstavnings program till din dator Din snåljåp :finger :fyllisar :banana

Jag åkte med en bit förra året , stannade på Dingtunarakan på en busshållplats....kollade lite på alla järnhästar som åkte förbi.
Då hände det , det kom en med tomma 400tums rör till avgaspipor
å DÅNADE och lät illa , tyckte synd om spättan på den hojen.

Stod även bakom ett gäng vid ett rödlyse i köping , å då välte en
sån där riktigt stor rackare med spätta å packning aj aj aj...

Majk.

Såld

aRWe skrev:
Jag kan inte, har en trasig hoj.

Å jag sällade mig till VaLLes skara igår kväll eller har el presidente skaffat ny tvåhjuling? Nåväl, har nån tips om en CBR1100XX -99 till -01 som är i bra skick så kan ni väl pm:a mig!
Ha en bra tur ni som åker iaf!
/*C*

Var i stallet i Köping när hela kortegen passerade lägligt in mot stan, hade utsikt ut mot "knuttekåken" en gammal mack/verkstad som man har på höger sida straxt före Köping, står gamla skrotbilar/lastbilar där(man har silosen snett upp till vänster)

Lätt himla gott, som åskväder på håll, med jämt muller :tummenupp Såg säkert er som åkte men tyvärr på för långt håll för att känna igen någon!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT