Västkustsemester i pestens tid

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
Kolla denna webkamera på gästhamnen i Strömstad.....

http://webcam5.stromstad.se/jpg/image.jpg

Asså normalt är det överfullt med båtar och dom flesta norrmän.

Folk börjar dricka öl till frukost,brudar överallt och skumparty på cod med masss tuttar :D

Det måste vatt mer båtar där på julafton än nu.

Nån som är ute längs västkusten med nått färdsätt och har rapporter , är Smögen och Grebbestad nåt o hänga i granen?

Drar iväg nästa vecka iaf o trålar näbbgädda

Det är bara Strömstad som är fakkat så djävligt det kan....för alla Norrmän kan inte åka dit , var ute i maj och folk var ute o segla o gotta sig iaf runt Smögen o så.

Många var ju desutom Coronalediga o låg o jobba hemma i båtar ute vid öar.

Vi får la se kommer väl rapporter om :tuttar:dricka:öl:zpy:pussa

Grebbestad och söderut är som vanligt, fullt i badjävlar alltså..

Skickat från min SM-G960F via Tapatalk

Här är en hel del folk, jag häckar ca 60km söder om Strömstad i vårt sommarställe. Strömstad suger balle, kom mer söderut. Mindre norgevänliga.

Kan inte dina kontakter inom SÄPO skaka fram någon kobbe eller annat skyddsobjekt som du kan få vara ensam på?:va

Kanske mot att du rastar någon majors hund eller så...

Förstår jag rätt, du vill alltså åka dit det är mycket folk och party?

Det har jag aldrig velat, och i synnerhet inte medans det pågår en pandemi. :va :confused:

Har varit ute flera veckor nu o helt som vanligt med folk men inte sena barhäng o nattklubbar.
Har haft grymt bra väder utan superhetta

Några veckor kvar.

Få se om Norge släpper resandet fritt , kaoz o muddrade Systembolag

Ha fan värmen kom när semestern är slut.

Var rätt ok med folk v30-v32 hela vägen mellan Lysekil och Strömstad ,V29 var och trött.

Nu mattades det av ordentligt men ni kan ta helgtur , södra europa kommer upp så dött är
det inte speciellt mot helgen med helglediga Svenskar så nyp chansen med det fina vädret.

Håll er i mitten av Bohuslän och dess campingar -Fjällbacka och Grebbestad - Fjällbacka camping var fullbellagd en Måndag efter semestern var slut t.ex....

*/ ?>
Back