Västkusten

CBRDea

Trying is the first step towards failure
Gick med
25 Mar 2003
Ort
i ett grönt hus vid en fotbollsplan i gbg
Hoj
Fireblade Tiger Edition
Undrar bara om det finns några sporthojare trakterna kring Lysekil, Munkedal, Sotenäs :tungan
Tänkte ta en repa på lördag och det skulle vara kul att se likasinnade ute på vägarna.
Vore häftigt om man kunde mötas på nåt ställe under våren/sommaren och dra några turer eller bara snacka skit, Taxi i lysekil är ju ett bra ställe att utgå från, alla som hittar till Lysekil hittar till Taxi :tungan
 
CBRDea skrev:
Undrar bara om det finns några sporthojare trakterna kring Lysekil, Munkedal, Sotenäs :tungan
Tänkte ta en repa på lördag och det skulle vara kul att se likasinnade ute på vägarna.
Vore häftigt om man kunde mötas på nåt ställe under våren/sommaren och dra några turer eller bara snacka skit, Taxi i lysekil är ju ett bra ställe att utgå från, alla som hittar till Lysekil hittar till Taxi :tungan

är lkils-bo, är dock osäker på om jag fått ihop någon ny hoj tills dess... men jag bangar inte iaf!

Niklas
 
CBRDea skrev:
Undrar bara om det finns några sporthojare trakterna kring Lysekil, Munkedal, Sotenäs :tungan
Tänkte ta en repa på lördag och det skulle vara kul att se likasinnade ute på vägarna.
Vore häftigt om man kunde mötas på nåt ställe under våren/sommaren och dra några turer eller bara snacka skit, Taxi i lysekil är ju ett bra ställe att utgå från, alla som hittar till Lysekil hittar till Taxi :tungan



Hmm.. Mina föräldrar har sommarstuga i lysekil.. så där brukar jag vara.. tar nog med mig hojen ner dit i sommar.. får se om jag ska ner och kika på cross VM i år.. men så i sommar blir det kanske aktuellt att åka lite där nere. Jag hittar iaf till taxi.. Men det är juh en bit att åka nu om jag ska ner till taxi lysekil tills på lördag.. :P
 
yOOn-Murdoc skrev:
Hmm.. Mina föräldrar har sommarstuga i lysekil.. så där brukar jag vara.. tar nog med mig hojen ner dit i sommar.. får se om jag ska ner och kika på cross VM i år.. men så i sommar blir det kanske aktuellt att åka lite där nere. Jag hittar iaf till taxi.. Men det är juh en bit att åka nu om jag ska ner till taxi lysekil tills på lördag.. :P


Ingen panik, sommaren är lång :tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top