Västeråsare?

• Thread starter Thread starter SWK
  • Start date Start date

SWK

SuperRetards Västerås
Gick med
14 Aug 2006
Hoj
KTM 525 -06
Tänkte dra igång en tråd för oss hojjåkare i Västeråstrakten. Det finns ju en del stora gäng som glider omkring i Västerås fredag och lördagskvällar har jag hört(bor längs med Cityringen!).

Skulle vara kul om man kunde ordna lite samåkningar emellanåt och göra stan osäker(på ett säkert sätt)! :) Eller bara dela med sig av lite erfarenheter av Västeråstrafiken. Poliskontroller m.m....

Gör tråden till vad ni vill...

//Linus

.....

KÖR FORT!!!

SWK skrev:
2431565 Tänkte dra igång en tråd för oss hojjåkare i Västeråstrakten. Det finns ju en del stora gäng som glider omkring i Västerås fredag och lördagskvällar har jag hört(bor längs med Cityringen!).

Skulle vara kul om man kunde ordna lite samåkningar emellanåt och göra stan osäker(på ett säkert sätt)! :) Eller bara dela med sig av lite erfarenheter av Västeråstrafiken. Poliskontroller m.m....

//Linus

SWK skrev:
2431565 Tänkte dra igång en tråd för oss hojjåkare i Västeråstrakten. Det finns ju en del stora gäng som glider omkring i Västerås fredag och lördagskvällar har jag hört(bor längs med Cityringen!).

//Linus

Tja!
det finns en tråd som vi brukar skriva i när det gäller åkning och en massa annat. :)
Kika in http://www.sporthoj.com/forum/forumdisplay.php?f=37

Förresten, hörs det när vi åker? :va

:rolleyes:

SuperKnutte skrev:
2431586 Tja!
det finns en tråd som vi brukar skriva i när det gäller åkning och en massa annat. :)
Kika in http://www.sporthoj.com/forum/forumdisplay.php?f=37

Förresten, hörs det när vi åker? :va

:rolleyes:

Ja, det är ju ett antal hojar som rullar omkring... Många husabergare och ett ett gäng skrevraketer... :D Mycket bakhjul förbi prelaten! Det är ju precis där jag bor! Va ju ganska bra för motivationen när man satt och läste den där förbannade MC teoriboken nu i somras. Blev ju inte alls sugen på att skaffa lappen då och ut och gasa själv... :rolleyes:

Vad är det för människor/hojjar du åker med då?

Va? bakhjul förbi prelaten?! Detta måste genast polisanmälas!!! :mad:

Monobike skrev:
2431761 Va? bakhjul förbi prelaten?! Detta måste genast polisanmälas!!! :mad:

Haha... Vänta, jag ska fundera..... Tänk klart och jag tänker inte driva målet vidare!:yoparty

Nyheter
BSA Thunderbold avtäckt på EICMA

BSA har avtäckt sin fjärde ...

ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Nytt om H-D Bagger-Världscupen

Under en presskonferens på ...

BMW F 450 GS ”Din bästa kompis” 

Screenshot Nya BMW F 450...

Nya MV Agusta Brutale 800

MV Agusta Brutale har länge...

YAMAHA Tracer 7 OCH Tracer 7 GT Y-AMT