Västerås, Torsd. 28/8. Lite bus.

Kommer oxå om det är torrt.. :tummenupp
 
Jag dyker upp på stationen vid 19.00 tiden!!
Om jag lyckas komma iväg tidigare så letar jag runt lite.. :hej

/

M
 
hmm.. kan ej idag men i morgon fredag kan jag sen på lördag blire som någon annan skrev ghost-rider dagen. Vore kul om vi kunde åka några stycken dit härifrån?
 
Summering av min åkning idag.....

Tog ut hojen, åkte 5min.

Sen så åkte jag hem igen....
Därför att det hade parkerat ett fint SVART regnmoln precis över
V-ås.... :mad:

/

M
 
Abris skrev:
Summering av min åkning idag.....

Tog ut hojen, åkte 5min.

Sen så åkte jag hem igen....
Därför att det hade parkerat ett fint SVART regnmoln precis över
V-ås.... :mad:

/

M

Hehe du gjorde nog rätt. Själv stack jag ifrån grabbarna tidigare för lite :öl regnade hela vägen hem...

// Mav
 
Tjenahejsan. Noll regn på oss som fullföljde - och det är sant! Däremot vått underlag, men inte alls farligt.

Gud belönar den som vågar!!

Tack alla för en trevlig resa - och får hoppas att Micke A, Micke//Servera etc hittar hit...
 
Bandit600 skrev:
Tjenahejsan. Noll regn på oss som fullföljde - och det är sant! Däremot vått underlag, men inte alls farligt.

Gud belönar den som vågar!!

Tack alla för en trevlig resa - och får hoppas att Micke A, Micke//Servera etc hittar hit...

Lägg Ägg!!! :öl :notme :finger
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top