Västerås samåkning till GR i Uppsala

En del av västeråsmaffian har bestämt träff vid OK/McD hälla 08.30, jag ska kolla om vi inte kan åka förbi shell på vägen..
 
Så här framåt natten försöker jag få reda på var vi ska träffas imorgon...
0900 vid shell rocklunda verkar dumt då både enköpings- och linköpingsgängen är i enköping 0900.
0830 vid ok/mcd hälla verkar bättre!

Jag och benzzon åker dit vid 0830 iaf så vi kan möta upp i enköping 0900.

Ses imorgon! :squid
 
Linus skrev:
Så här framåt natten försöker jag få reda på var vi ska träffas imorgon...
0900 vid shell rocklunda verkar dumt då både enköpings- och linköpingsgängen är i enköping 0900.
0830 vid ok/mcd hälla verkar bättre!

Jag och benzzon åker dit vid 0830 iaf så vi kan möta upp i enköping 0900.

Ses imorgon! :squid

Ahh vart i Enköping?? Jag kommer in på E18 - hilfe! :skrämd

:tummenupp
 
Hmm verkar inte bli nåt vidare väder i morgon :4skrika

FAN om det regnar!!!

8.30 Hälla om skiten håller sig kvar däruppe!
 
:( . Tyvärr kan jag inte åka med idag.
Är på väg till Stockholm för att springa kärring loppet imorgon.
Hela 10 km, det känns väldigt tungt idag. SUCK.
Vi får se på onsdag om vädret tillåter så kommer jag till stationen kl.18.
Hälsningar Sinikka
 
Denna tråd är gammal och gällde första GR-dagen

Nu är det del 2 och det kommer att bli bra väder

Vi träffas på Hälla/McDonnalds lördag kl 08.30 så att det inte blir någon förvirring.

Föresten så är jag ledig från jobbet och har fixat barnvakt så ingenting kan hindra mig inte ens regn.
Det enda som kanska kunde hindra var ifall hojen blir stulen.

Men då tar jag bilen :hej
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top