DRJENS
Ny medlem
Några fler som har dålig erfarenhet av Västerås bil och mc skola?
Verkar vara en mycket strulig verksamhet med inställda och svårbokade bil lektioner enligt kollega! Är det samma med mc?
Verkar vara en mycket strulig verksamhet med inställda och svårbokade bil lektioner enligt kollega! Är det samma med mc?