Västerås bil och mc?

DRJENS

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2006
Ort
Västerås samt 2010 även i Vimmerby
Hoj
KTM SUPERENDURO, DR650, GSX750ES
Några fler som har dålig erfarenhet av Västerås bil och mc skola?

Verkar vara en mycket strulig verksamhet med inställda och svårbokade bil lektioner enligt kollega! Är det samma med mc?
 
DRJENS skrev:
2441020 Några fler som har dålig erfarenhet av Västerås bil och mc skola?

Verkar vara en mycket strulig verksamhet med inställda och svårbokade bil lektioner enligt kollega! Är det samma med mc?

I vilket fall som helst så kan jag rekommendera Körkortsakuten nere vid Aros kongeress-center.

Jag tror jag tog två eller tre lektioner. EN halvtimme körning, han tittade på vad jag behövde bättre på, och vi gjorde det på resten av och följande lektion.
Enkelt och smärtfritt, även snabba bokningar..

(det var dock 3-4 år sen..)


Lycka till.
 
DRJENS skrev:
2441020 Några fler som har dålig erfarenhet av Västerås bil och mc skola?

Verkar vara en mycket strulig verksamhet med inställda och svårbokade bil lektioner enligt kollega! Är det samma med mc?

Jag har bara bra erfarenhet av dem. Gick intensivkurs på en vecka där, funka kanon. Sen att jag fick vänta till hösten på en uppkörning har inget med dem att göra :)
Det var också några år sen, typ 4.
 
DRJENS skrev:
2441020 Några fler som har dålig erfarenhet av Västerås bil och mc skola?

Verkar vara en mycket strulig verksamhet med inställda och svårbokade bil lektioner enligt kollega! Är det samma med mc?

Tog mc-kortet där å kan inte säga någonting negativt om de ö.h.t.
och om du söker så kommer du nog bara hitta positiva kommentarer.
 
Tog precis kortet hos dem. Mycket trevliga och allt gick bra. Körde hoj för första gången, förutom en provtur på farsans, måndagen och tisdagen veckan efter hade jag körkort.
 
DRJENS skrev:
2441020 Några fler som har dålig erfarenhet av Västerås bil och mc skola?

Verkar vara en mycket strulig verksamhet med inställda och svårbokade bil lektioner enligt kollega! Är det samma med mc?

Sjyssta grejer. Tog mitt kort där och alla som gick samtidigt klarade också uppkörningen. Roberto och Ulrika var jättetrevliga och bra.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top