västerås 2/3-7

Mawerick

nu även turboladdad version
Gick med
13 Jul 2003
Hoj
Hayabusa
Någon som har koll på om det finns nån hemsida att anmäla sig på eller det e på plats??

Till BrödernaBus

Där är väl ingen publik som jublar åt 2sura standard Hayabuser. Dom går inte fort ju :)

Kawasaki Real POWER.

västerås

tackar för svaren....
hur många härifrån tänker dyka upp??
man får kanske sätta vimpel på skåpbilen så man hittar varandra! :D

Jag kommer!!!!!

SGB 3

Tänkte prova hur det är att INTE åka på oljetråget för en gång skull. :näsblod :tummenupp

Mackan_ skrev:
Där är väl ingen publik som jublar åt 2sura standard Hayabuser. Dom går inte fort ju :)

Kawasaki Real POWER.
:rofl :D :arsele :pannkyss

Mawerick skrev:
tackar för svaren....
hur många härifrån tänker dyka upp??
man får kanske sätta vimpel på skåpbilen så man hittar varandra! :D

SB2 kommer , nån som vet vad breakout tiden är 6,50 eller? Dom har ju 10,40 på 402m i NDRS , hittar inget på deras hemsida om detta , suck.

Killer skrev:
SB2 kommer , nån som vet vad breakout tiden är 6,50 eller? Dom har ju 10,40 på 402m i NDRS , hittar inget på deras hemsida om detta , suck.

Man kör väl efter dom nya index tiderna (SVEMO tider) så om det inte är nåt lokalt för just den banan så ska det väl vara 6,40.

Last edited:
RPM lover skrev:
Man kör väl efter dom nya index tiderna (SVEMO tider) så om det inte är nåt lokalt för just den banan så ska det väl vara 6,40.

Hur tolkar du detta då?

Absolut Breakout i kval och eliminering är 10,00 sek på 402m och 6.40 sek på 201m. Körning under dessa tidsgränser medför omedelbar uteslutning ur tävlingen. Klassbreakout för Streetbike är 10,20sek på 402m och 6.50 sek på 201m.Körning under dessa tidsgränser medför att tiden i den aktuella rundan stryks.

Jag tolkar det som att det är 6,50 men du får köra ner till 6,40 men den tiden räknas inte o kör du under 6,40 så e det till o packa grejorna o åka hem.

Last edited:
Killer skrev:
Hur tolkar du detta då?

Absolut Breakout i kval och eliminering är 10,00 sek på 402m och 6.40 sek på 201m. Körning under dessa tidsgränser medför omedelbar uteslutning ur tävlingen. Klassbreakout för Streetbike är 10,20sek på 402m och 6.50 sek på 201m.Körning under dessa tidsgränser medför att tiden i den aktuella rundan stryks.

Jag tolkar det som att det är 6,50 men du får köra ner till 6,40 men den tiden räknas inte o kör du under 6,40 så e det till o packa grejorna o åka hem.

Vad bråkar du för du har ju hittat det du frågade efter.... :)

Hade inte sett reglerna/tiderna på pränt utan jag hade bara hört att 6.40 var nya tiden för 201m men det var tydligen inte riktigt hela sanningen ser jag nu.
Tolkningen är ju ganska enkel när man läser texten, kan bara hålla med dig.

*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage