Västerås åkning?

GAMMA

Trasig
Gick med
24 Mar 2003
Hoj
Promenadhoj, forthoj, smutshoj.
Västerås!! När,var??

Finns det annat än gamla gubbar på customhojar i V-ås?
När och var träffas ni?

I sthlm där jag bor finns ett par ställen där man träffas regelbundet men hur ligger det till i er stad, för många år sedan när jag bodde en kort stund i v-ås så träffades man vid "Traffic" öhh, heter nog ngt annat idag.

Last edited:
Dom flesta brukar åka till Strömsholm för att fika - varför inte träffas där?

Att åka ditt är bara varmkörning...

Annars kan jag tipsa om ett kanonfik, på Johannisbergs Flygplats finns det kanonfik till bra priser.... Där kan man samlas, lagom utanför stan oxo, nära till roliga vägar...

Bandit600 skrev:
Dom flesta brukar åka till Strömsholm för att fika - varför inte träffas där?

Att åka ditt är bara varmkörning...

Annars kan jag tipsa om ett kanonfik, på Johannisbergs Flygplats finns det kanonfik till bra priser.... Där kan man samlas, lagom utanför stan oxo, nära till roliga vägar...

Jo där har jag varit ett par ggr. Men alla gångerna har det bara varit customåkare där. :(
Är det nån speciel tid man ska va där eller?

// Mav

På strömsholm är det bara (mest?) customåkare, och det är bara på helgerna, det är nämligen då som weekend-warriors rör på sig... :-)

Näe, inga speciella tider... Det finns ingen given tidpunkt och plats i västerås, så är det nog bara...

Mav skrev:
Jo där har jag varit ett par ggr. Men alla gångerna har det bara varit customåkare där. :(
Är det nån speciel tid man ska va där eller?

// Mav

Vi har träffats några gånger utanför Gränden Café, Alla ringer alla mobil nr. man har så brukar det dykaupp en 10, 15 pers...

Trist åkning ensam...

tacer skrev:
Vi har träffats några gånger utanför Gränden Café, Alla ringer alla mobil nr. man har så brukar det dykaupp en 10, 15 pers...

Okidåki, eftersom man ej är med på tel.listan så kan man ej vara med. Är det så få hojåkare i V-ås att man inte har ett ställe,dag och tid dit man kan åka utan att ringa och boka med andra?

V.V. LÄMNA FÖRSLAG PÅ PLATS OCH ATT TRÄFFAS TEX: onsadg och lördagklockan 18:00 vid "skrapan",ngn korvmoj/fik, fiket vid Jo-berg, MC-donalds Erikslund, MC-donalds Hälla, etc etc
:squid

På fredag, lördag kvällarna kl 22-23 är det bara komma ner till station, brukar sammlas lite hojar där då, men det brukar ju oftas bara bli bus inne i stan.

Har också undrat vad som hänt med hojjarna i v-ås! För 3-4 år sen när man inte hade hoj kort utan lekte med pappas bil på hacksta så var det jämt ett gäng hojjar där runt 11 som lekte och rejsa lite innan alla bilmongon kom runt 12-1... Nu har jag iof inte vart där mer än ett par ggr i år men ska väl försöka komma dit o kika lite oftare, här i söööping händer det absolut inte ett jota!

Action...

Bara något orkade ta tag i et så skulle det nog kunna bli en fin uppslutning. :4skrika
JV PM:a ditt nummer så lovar jag att du är med på "tel.listan" nästa gng! :tummenupp

Det är ju inte dålig uppslutning på E18 om nätterna.
Låter iofs. inte som nån varierande körning därifrån
jag sitter. *brum brumm FULLGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAS brumm brum*

Men mc's är det iaf. Hörde säkert 4st olika motorljud kring 00-tiden inatt.

Re: Action...

nURBz skrev:
Bara något orkade ta tag i et så skulle det nog kunna bli en fin uppslutning. :4skrika
JV PM:a ditt nummer så lovar jag att du är med på "tel.listan" nästa gng! :tummenupp
Öhhh.. o Tacer har ju mitt nummer, så ring nu för faan mig oxo nu... när jag har lappen klar :-)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman