Västerås-åka

var ner och vinka av, skulle tydligen bli ungefär samma tur som igår :)

Finvägar önskas, orkar fasen inte med tjälskottigt skit, då vEnder jag i ren protest. :fakta :D

gjortet ju inte! :tungan
riktigt dryg sista biten, känders som på snudd enduro

var ner och vinka av, skulle tydligen bli ungefär samma tur som igår :)

jopp typ samma som igår vart det (tror jag)
började med skerikevägen, pitstopp i skultuna, vidare mot ransta, däcksbyte samt äggåräkmacka vid mons ols,
vidare ut på vishan upp mot salbohed, skultuna å hem!

topptur!
men nästa gång tycker jag allt att vi kan bestämma i förväg vart vi ska :tungan

o för tusan BILDER!!!!!!!!!!!:tummenupp

vanan otrogen var det ingen som hade kamera :tuttar

Last edited:
gjortet ju inte! :tungan
riktigt dryg sista biten, känders som på snudd enduro

jopp typ samma som igår vart det (tror jag)
började med skerikevägen, pitstopp i skultuna, vidare mot ransta, däcksbyte samt äggåräkmacka vid mons ols,
vidare ut på vishan upp mot salbohed, skultuna å hem!

topptur!
men nästa gång tycker jag allt att vi kan bestämma i förväg vart vi ska :tungan

vanan otrogen var det ingen som hade kamera :tuttar

Ni saknade sportis som styr upp:tungan, bra att få lite rutin att planera, jag brukar alltid ha fundrat ut några alt, som man gärna överlägger med de som åker den dagen:)

Ja-nej...det var ju tur man redan var lite trasig i kroppen. Sträckan Banjocountry - Svanå var verkligen...dryg.

Italienskan är verkligen inte ämnad för sådant, man kunde lika gärna ha stum fjädring, skulle inte märka någon skillnad. :näsblod :ryggskott

Men fram tills dess var det lite finvägar, bäst var det nog från Skultuna ut mot Vad och Kumla Kyrkby ändå. :)

Måns Ols är nästan lika bra som kajfiket, kunde man bara parka sin nypolerade italienska skönhet i blickfånget... :posör

Ja-nej...det var ju tur man redan var lite trasig i kroppen. Sträckan Banjocountry - Svanå var verkligen...dryg.

Italienskan är verkligen inte ämnad för sådant, man kunde lika gärna ha stum fjädring, skulle inte märka någon skillnad. :näsblod :ryggskott

Men fram tills dess var det lite finvägar, bäst var det nog från Skultuna ut mot Vad och Kumla Kyrkby ändå. :)

Måns Ols är nästan lika bra som kajfiket, kunde man bara parka sin nypolerade italienska skönhet i blickfånget... :posör

Jag ska maila dom och kolla om du kan få en egen handikapps-ruta till italienskan strax utanför fiket! :D

Fyfan, du är en riktig vän du! :D :yoparty

Jag försöker iaf! :D Tyvärr så tyckte dom på Måns ols att italienskan inte skulle stå där eftersom att rött skär sig rätt så mkt mot deras stil, dom kunde dock tänka sig att ställa den på en pedestal ute på sjön :tummenupp

Filmaren förra tizdagsznurren

-Hörru Almgren, blire någon film eller:va Kom igen vettja:tummenupp

Kommer till V-ås i morgon.. kul..

:yoparty:tummenupp tänkte filma turen.. ingen behöver oroa sig om sin nr. plåt den kommer inte att synas... ;D:banana

solen skiner Kommer till V-ås i morron....
tänkte filma turen.. ingen behöver oroa sig om sin nr. plåt den kommer inte att synas... ;D

Ja bli inte ledsna när ni hör åskan mullra från en klarblå himmel. Det är bara jag som kommer!

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing