Västerås-åka

Farsan ska plocka ut fighterrettan och jag ska köra lite jag med. Slutar kl14.00 är väl hemma runt 14.30. Västermorunda?

:metal - kan funka! :)

Skall ta en löprunda, och byta stabilisatorstag på våfflan...men man har ju heeeela dagen på sig! xD
Vädret styr, rockar det ramlar jag förbi hemma hos dig säg kvart i 3. :metal
 
:metal - kan funka! :)

Skall ta en löprunda, och byta stabilisatorstag på våfflan...men man har ju heeeela dagen på sig! xD
Vädret styr, rockar det ramlar jag förbi hemma hos dig säg kvart i 3. :metal

hur fan kan ni har så fint väder när jag ser regn på mina fönstren eller har du börjat att ut italienskan i regn??:va:confused:
 
hur fan kan ni har så fint väder när jag ser regn på mina fönstren eller har du börjat att ut italienskan i regn??:va:confused:

Blå himmel och 23 grader i SKUGGAN för närvarande, sommarkänsla, folk snickrar o bygger altaner, grillar och klipper gräs här:DLivet är orättvist ibland Carro:)
 
Sjukt, sjukt fint väder idag. :D Rena värmeböljan, nu kommer man ihåg igen hur det är att ta sig ur skinnstället när man inte har underställ. :näsblod

Skön tur med Almgren avklarad, klart mysigt idag, Westermo Ring åt fel håll å grejer.

Fighterfarsan (Almgren senior) meckade bromsar på faJtern.

Nu blir det lite grill och en kall ale, max två - crossträning imöra! :metal
 

Bifogat

  • fighterfarsan.jpg
    fighterfarsan.jpg
    245.3 KB · Visningar: 68
Last edited:
Var ut och tog en 10 milsrunda med obligatoriska Markan på schemat idag. Det var riktigt skönt grepp i den varma asfalten, endast ett mindre bakhjulssläpp:näsblod

Tänkte åka en runda imorgon runt 13:00 med en polare, om det är någon som är sugen på att hänga på är det bara till att skriva det så möts vi upp någonstans inne i stan.:yoparty
 
Var ut och tog en 10 milsrunda med obligatoriska Markan på schemat idag. Det var riktigt skönt grepp i den varma asfalten, endast ett mindre bakhjulssläpp:näsblod

Tänkte åka en runda imorgon runt 13:00 med en polare, om det är någon som är sugen på att hänga på är det bara till att skriva det så möts vi upp någonstans inne i stan.:yoparty

Jag är nog på! Stationen vid 13.00? Gabor och Sportis var visst lite sugna också... eller?!?
 
Sambons pappa kommer på besök på sin XJR1300 från Sthlm idag. Jag, sambo (bakpå), hennes far och min far (på sin nya) ska ut en sväng. Tajmar tiderna så kanske i tittar förbi vid stationen och säger "hej" iaf. Vi kommer dock att köra före 13:00; inget bombartempo med tjejen bakpå.
 
Jag är nog på! Stationen vid 13.00? Gabor och Sportis var visst lite sugna också... eller?!?

Alltid sugen vid fint väder, men kan inte själv förrän efter 16:00 något idag. Men under tiden håller vädret på spricka upp o torka där ute:)
 
Jäklar vad omycket folk det var vid stationen klockan 13! Jag och grannen fick ta en egen tur. Det kom några droppar ibörjan men det slutade väldigt snart och sedan var det snustorrt! :fakta :)
 
Jäklar vad omycket folk det var vid stationen klockan 13! Jag och grannen fick ta en egen tur. Det kom några droppar ibörjan men det slutade väldigt snart och sedan var det snustorrt! :fakta :)

Bilder!:tummenupp(innan jag tror´t)Själv var jag ute en solotur ikväll 3-4 mil el nått cruisandes.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top