Västerås-åka

Hum ja de va välla 100 pers när vi hade radioreportage :yoparty

så nu vill jag se 150 pers på station om 2h 30 min
 
Skippar det jag med, bra seg efter gårdagens bankörning, kan bli att man smyger lite på suraåsen och tar en stekig espresso i kvällssolen dock, inget bestämt. :stekarn
 
Kommer nog att ta mig in till V-ås lite senare.
Ska kränga däck först...
 
Hinner inte, är i Götet och ska gå på Liseberg ikväll. :tummenupp

Balder, Kanonen, Lisebergsbanan är väl givna:tummenupp

Har de buffealternativ på Huvudrestauranten så kan den rekommenderas å det varmaste, med hyffsad pris och rena lyxmaten, småsnittar, fisk, kall och varmrätter och efterrätt, Mumsigt värre.
 
Är också lite trött efter 55 mil på dagar :P Stannar hemma och brassar på tv:en.
 
Tror jag mötte hela ligan på Skultuna/Ramnäs vägen, hade tagit brorsdottern på en liten sväng, och på hemvägen så såg det väldigt svart ut över Västerås, så det var att styra mot garaget, han lagom komma hem och in, så börja det spöregna... Hoppas ni fick en bra rund och att det inte regna allt för mycket på er...
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top