Västerås-åka

18 00 solen skiner som aldrig förr. fredr1k ta motarden för i he¤¤¤te de gör jag :yoparty
 
Är det någon mer som kommer till Erikslund imorgon Onsdag 3 maj om det är soligt o fint!?

Jag tänkte poppa upp isåfall :)
 
Fin Onsdagstur 3 maj!

Nc35, Rmatte och undertecknad tog en fin onsdagstur, åkte från Funbike där vi också träffade och språkade med Cashman! Mot Rytterne, åsen mot Surahammar, Ramnäs och mot Skultuna-Västerås och tankade lite på Max.

ca 10 milatur!

Trevlig tur, trevligt folk, synd vi inte blev fler bara!
 
Last edited:
Någon som ska åka sig ikväll?

Är det 18:00 funbike som gäller?

Aja, jag dyker nog med 99% säkerhet upp ikväll.

Hoppas att det blir några stycken :tummenupp
 
Funatic skrev:
2151808 Kul att ni kom!
Gött ljud i piporna på era hojar oxå :yoparty

Synd att vi inte blev fler än två (jag och Antman)

Men det blev en trevlig liten sväng trots allt.

Rytterne-strömsholm-herrskogen-köping-kolsva-otikrog-ängelsberg-virsbo-ramnäs-sura.
Strax före ängelsberg rammade vi nästan ett Lodjur. Häftigt värre att se denna stora katt i verkligheten på så nära håll. :tummenupp

Tack för en trevlig tur Antman!
 
Det vart en väldigt trevlig tur TL Johan, skön åkning blandat med lite närkontakter med djurriket :)

Nästa gång kanske vi har turen att stötta på några remsanmedlemmar som vi kan åka med :D
 
Är det någon som vill ut o Onsdagsåka imorgon? El är det på tok för varmt kl 18:00 att ens fundera på mc..?. Är väl först framåt 20:30 det börjar bli behagligt för att "skinna" på sig.
 
sporTlovEr skrev:
2232915 Är det någon som vill ut o Onsdagsåka imorgon? El är det på tok för varmt kl 18:00 att ens fundera på mc..?. Är väl först framåt 20:30 det börjar bli behagligt för att "skinna" på sig.

Jag skulle lätt haka på! Har skaffat mig en Duke för några veckor sen så den behöver ut o rastas! :D Är det 18 lr 20 som gäller?

WaZZe du ska väl haka på ? :7peta
 
Vädret verkar bli skit ikväll, med regn och ev åska :( Får se om det är fint väder om jag dyker upp, måste fixa motsånd till blinkerserna och köpa en glödlampa.

Men tiden annars 20:´00? Plats då?? Eriikslund el :va :confused:
 
sporTlovEr skrev:
2235407
Men tiden annars 20:´00? Plats då?? Eriikslund el :va :confused:
Blir bra 20:00... så kanske det hinner torka upp. Trodde det brukade vara samling på stationen. Men var på Erikslund samlas vi i så fall?
 
supermoppe skrev:
2236116 Blir bra 20:00... så kanske det hinner torka upp. Trodde det brukade vara samling på stationen. Men var på Erikslund samlas vi i så fall?

Undrar jag me... :va Jag röstar på stationen! Kommer dit om de torkat upp vid 20...
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top