Och du får inte heller köra ifrån ossVaLLe skrev:Självklart att du får...men du får inte busa med oss på fredags kvällar![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Och du får inte heller köra ifrån ossVaLLe skrev:Självklart att du får...men du får inte busa med oss på fredags kvällar![]()
aRWe skrev:Och du får inte heller köra ifrån oss![]()

VaLLe skrev:Andersy...vi rejsar vinner du över mig så bjuder jag på medelmsavgiften![]()
VaLLe skrev:Andersy...vi rejsar vinner du över mig så bjuder jag på medelmsavgiften![]()

sporTlovEr skrev:Har du skaffat hoj? Rejsar gör man bara med egen cykel, tar du tramcykeln så torskar du en medlemsavgift![]()
andersy skrev:På strippen eller?

sporTlovEr skrev:Har du skaffat hoj? Rejsar gör man bara med egen cykel, tar du tramcykeln så torskar du en medlemsavgift![]()

VaLLe skrev:CITYRINGEN
Vänta du bara........jag blir arbetslös 10 April![]()
VaLLe skrev:CITYRINGEN
Vänta du bara........jag blir arbetslös 10 April![]()
o nedpetad i en kista..
, rakt fram 201 meter,börjar få in startvanan på att komma iväg snabbt nu Var har du fått det ifrån att han riktade det mot dig?andersy skrev:Ja klart jag rejsar med egen hoj, har jag sagt nått annat???
Vad har du fått det med tramcykel från? menar du trampcykel eller tramcykel?

TinaTjejen skrev:Var har du fått det ifrån att han riktade det mot dig?![]()
andersy skrev:Ja klart jag rejsar med egen hoj, har jag sagt nått annat???
Vad har du fått det med tramcykel från? menar du trampcykel eller tramcykel?
sporTlovEr skrev:Är för mycket rödljus! och för farligt..
sporTlovEr skrev:Riktat mot Valle som varit hojlös, ej mot dig! Ber om ursäkt för ev missförstånd.
Edit: Felstavade trampcykel, så det blev tramcykel..ändrat nu dock!
Edit 2: Om du läser tråden igen så ser du att det är Valles svar jag svarar på, inget annat
Edit 3: Valle svarade även mig i sin tråd..tar ett tag att bli varm i kläderna här inne...
MEN vi är snälla mot varandra härinne jämförbart mot ute på "stora" sporthoj där det kan bli lie väl hårt, när du väl börjar känna oss, så inser du! Du känner kanske redan flera!!?
andersy skrev:Ok det är lungt*L*
Är nyss hit kommen till detta forum och er känner ingen vad ja vet, vet bara att en som jag vet, men som jag ej vet namnet på är VIKsupporter, har träffat han för nått år sen, men ni verkar himla trevliga alla därför frågade jag om jag fick åka med er, sen i sommar på onsdagar*L*
Vill ha sommar NUUU

Linus skrev:2115089Är det klockan 18:00 eller 18:30?
r matte skrev:2111496jag står vid funbike kl 18 så får man se hur många som dyker upp

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |