R-Sickan
Guest
Åkningen 2005-06-29
Alltid trevligt med nytt folk.
Hoppas ni åker med fler gånger.
R-Sickan
Alltid trevligt med nytt folk.

Hoppas ni åker med fler gånger.

R-Sickan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
skitskrajmc skrev:Gottsunda-Balingsta-Örsundsbro-Torstuna-Fjärdhundra-Simtuna-Bred-Tortuna-Västerås.
Lotta skrev:Jag körde fel DIREKT!!![]()
Svängde in mot Nysätra sen irra jag runt ett tag tills jag såg en skylt där det stod Fjärdhundra..följde vägen och kom fram till en grusväg.....där stod det Fjärdhundra 3 km typ. Vände och åkte mot Enköping istället. Kom till slut fram till E18, svängde vid Ängsö och kom ut vid Irsta....
Hem gick det liiite bättre......![]()
Hinner jag så då dyker jag upp. (Och ja, ja, ja, ja jag har en Busa)r matte skrev:nån mer en jag som ska åka imorgon? är vid station vi 18:00
gsxrfredde skrev:kommer nog att dyka upp...ser ut som mina elspöken har försvunnit![]()
FredR1k skrev:Jag vet var det har tagit vägen![]()
gsxrfredde skrev:till dig ?
FredR1k skrev:
sporTlovEr skrev:Och vad såg jag när jag stod på lövsångarvägen kl var melllan 21:00-21:30, så kom en gäng remsor och körde förbi utanför, nu kom från trafiklysena från Ringvägen, och var på väg ut på småvägarna mot munktorp, aRWe, R-matte, gsx-fredde han jag uppfatta med säkerhet, sen tyckte jag jag såg funatic och fredR1k med, had jag kommit 2 minuter senare hade vi sett varandra!!
gsxrfredde skrev:tjoho blir det nån onsdags sväng ikväll...jag och 2 till som vill bli lakrisremsor kommer nog dyka upp...ivärsta fall kan vi komma lite senare typ 18.15 eller nått![]()
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |