Tog en tripp till Åland med min DR650se med full packning.
Sadelväskorna (den ena)blev lite väl mycke polare med min supertrapp pipa
Så hur får jag bort rester av väska från min pipa?finns något som löser upp gummi/nylon på aluminium?
Sadelväskorna (den ena)blev lite väl mycke polare med min supertrapp pipa
Så hur får jag bort rester av väska från min pipa?finns något som löser upp gummi/nylon på aluminium?