Värt 150 000kr eller överpris?

jätte svårt att säga om den är värd ex antal kronor men jag tycker nog att han verkar lagt ner ett otroligt jobb på att få den så bra/fin som möjligt i varje steg han byggt. Jag tror nog att han kan få iväg den för 150 000 med rätt köpare (men vem säljer inte vad till rätt pris om det är rätt köpare ;))

Det stod inget om varken hayabusa eller turbo i blocketlänken däremot gsxr1000.

Kul grej som såg ut att vara seriöst byggd men man ska ju ha bra mycket överskott på pengar om man köper en sån leksak för 150 000:-. Iofs, som firmabil om man har en mc-firma eller dylikt så är det ju perfekt men jag skulle aldrig slösa mina egna pengar på något dylikt. Men sen är jag förvisso inte rik heller, men jag hade nog köpt något roligare ändå. En turbomatad golfbil kanske...

Edit/ Varför heter den Smartkusi :va Menade han Smartsuki eller är jag korkad :confused:

Last edited:
för 150 papp kan man ju fixa en egen bil el köpa en bil som gör lätt 10,or på strippen.. varför skaffa de där???

då får man oså en snygg bil som är besiktningsbar :rolleyes:

Den har jag sett några gånger här runt mitt jobb.
Går som en kanonkula, men det verkar som att det är en del mappning och justeringar kvar. Det är inga långa turer han tar och varje gång så är det något som gör att han stannar och fixar.

Om de tvunget ska pimpa en Smart med mc-motor kunde de väl gjort det med Roadster-modellen. Den där kuben är inget kul
smart_roadster_brabus_left_28_02_05.jpg

Hur kul är det att köpa en färdig ombyggd busbil? Klart man ska bygga själv så man kan vara lite stolt över det man fixat till.

Ska man köpa ett färdigt projekt så ska det vara för att komma över billiga delar. 150k pengar är alldeles för mycket även om säljaren har lagt ned en massa pengar och tid för den.

Hur kul är det att köpa en färdig ombyggd busbil? Klart man ska bygga själv så man kan vara lite stolt över det man fixat till.
För mig är väl snarare problemet att den är just ofärdigt ombyggd. De där sista irriterande små pusselbitarna och avlusningen av bygget är inte kul och definitivt inte värt de pengarna.

Du får en bil som går sämre än en mc...vilket de flesta bilar gör!
mao, du får en liten ful bil som går som en normalbil...för 150´, som inte går att köra på väg iom att den inte kommer gå att besikta!

Är den värd priset? :rolleyes:

Hade jag pengarna skulle jag lätt köpa den, sen skulle jag köra till Andersson och montera på ett turbo-kit.
:banana

Sen åker man ifrån i princip alla sportbilar som finns. :Bugar

Den är cool men kanske inte värd 150000:- den har ju inget baksäte, inget förvaringsutrymme och knappast några airbags... Men annars....!

Kul som banbil kanske? Bredda fanskapet och mata henne med stress fläkt :hihi

*/ ?>
Nyheter
Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back