Värstinghoj = värstingbil???

Aprilia RSV-SP chopper 01
Aprilia Af-1 91
Yamaha R1 01
Yamaha R7 ow-02

BMW 540 98

repan skrev:
För mig är utseendet viktigast eftersom alla sporthojar går snabbt som attans. Men smaken är som baken :tungan

Kawasaki ZX6-R -05 ... grön med massor av kolfiber bl.a
Audi A3 1,8T -03 ... mörkblå med 19" fälgar
OM utseendet är viktigast varför köpte du då den hojen och den bilen? :hihi ;)

.

Hojar:
GSXR 750, RM 250 och lite olika budgetprojekt

Bilar:
BMW 325 E30 (trimmad, uppgraderad och väldigt sällan på vanliga vägar längre), Golf GTI mkI (till salu åt originalfantast), Golf VR6 Synchro (väghållning och bromsar lätt moddade)
Köper troligen nyare Volvo- eller BMWkombi inom snar framtid men då blir det en motorsvagare variant, för dyrt att matcha prestanda på hojen och jag tar igen det med BMW 325´an på bana....

Jag skulle inte ha något emot att fara runt i en M3/M5-02 tex, eller nån pigg fyrhjulsdriven turbobil med många hästar, men som icke-miljonär och ungkarl så måste man välja. Gsxr 1000-03 för att den är snygg, snabb och helt underbar och BMW 328Ci-99 för exakt samma orsak. Nåja, snabb var väl att ta i, men man hänger ju med i trafikrytmen iallafall :)

Blade -01
Mazda 323 gtx västing med ställbara dämpare å digitala mätare å mycke silvertejp -87
Hade en Saab 900 turbo med extra allt men den ville nån annan ha,så då blev det en sunkbil å resten av pengarna på hojen.

bilar

Själv så kör jag en trimad gix 1000 och en turbo laddad detomaso pantera så jag får säga att jag gillar vrid och högt slitage på bak däck :banana

Hoj: VTR 1000F -98
Bil: V70 D5 -06, men får snart en V50 2,0D -06 (skrotade min 2 veckor gamla V50 nyligen) :gnissla

Hojen leker man med, bilen ska bara vara säker och bekväm.

Jag har lagt bilintresset helt på hyllan. Leka med sportbilar är dyrt, hojen ger enormt mycket mer prestanda för pengarna..
/J.

En gsxr750-99a för allroundbruk en gsxr1100 med hyffsad effekt för rödljusen och en volvo 740-88 för vintern, den går inte fort men den går brett :)

Problemet är ju att en rolig bil kostar mycket mer än en rolig mc.. :huvet

Annars skulle man haft nått ball.. Nu kör man en sierra -88 :)

Hoj: r1a som börjar bli klar för sommarn
Bil 1: Chrysler Voyager som drar massa bensin
Bil 2: 740 86a som är underbar i snön

Cbr fighter -92
Audi A4 Avant-00, frakta barn och sambo
Golf Memphis-88 , till och från jobbet ,då det inte e hojväder.

Finns det nåt samband, tja det kanske det finns?

Ådi TT så man kan lägga feta fyrhjulsburnisar på vintern samt köra ifrån tråkbilar på sommaren. Den slöe motarden kör ju irån det mesta i bilväg till hundra dock. Väl dyrt att få nåt konkurerande med hojar om man ska ha bil. Har dock polare som har bilar man inte hänger på med hojen, inge kul :tuttar

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman