Värstinghoj = värstingbil???

perkihlen skrev:
oj oj oj har en riktig värstingbil, Audi 80 med vindruta, gummidäck, bensinmotor,exlusiv fabrikslack i gråmetallick, reservdäck+baslåda. Nästan ny bara från 88 och har knappt rullat 40 000 mil. Slå det ni :tummenupp
Uber :yoparty

Själv har jag en Audi 100 av den fina årgången 1984. Den har taklucka och lack på nästan alla plåtdetaljer. Batteri med ström finns till lysen och oftast även till motor. Den måste gubbvarvas när man ska iväg från stillastående för att inte lägga av (låter jättehäftigt), och så finns det en spak man kan dra i så går den jättefort (chock eller schoke eller nåt sånt heter det, jag kallar den blixtaktivering).
 
Malmö Monster skrev:
Är det fortfarande Vr6 i den eller är det en FSi

Jepps det är VR maskin fortfarande. Vanlig konventionell insprutning. Samma motor sitter även i nya Passat 3,2 4M & där har maskinen fått FSI teknik som innebär direktinsprut.

Var förövrigt ute & körde för en stund sen & fick nålen att visa 270 men var tyvärr tvungen att sakta ner annars hade den nog klarat lite till... :banana

Exup skrev:
Ok,grattis till en underbar kärra :tummenupp

Thanx! Ja ska tacka chefen som satte den i händerna på mig...
 
Yamaha Thundercat -96

Mitsubitchi Colt -89

Bilen slöare än nått annat jag åkt i :hihi , hojen e jag nöjd med även om det inte är det värsta.........

Som student, singel o en grabb på 3½ år så är jag nöjd :tummenupp
 
Volvo s60 T5 / Suzuki DRZ 400 SM

E rätt nöjd både med bil å hoj ... :cool:
 

Bifogat

  • MYcar.jpg
    MYcar.jpg
    30.8 KB · Visningar: 70
  • MinMotard1(small).JPG
    MinMotard1(small).JPG
    27.6 KB · Visningar: 50
Orca69 skrev:
Uber :yoparty

Själv har jag en Audi 100 av den fina årgången 1984. Den har taklucka och lack på nästan alla plåtdetaljer. Batteri med ström finns till lysen och oftast även till motor. Den måste gubbvarvas när man ska iväg från stillastående för att inte lägga av (låter jättehäftigt), och så finns det en spak man kan dra i så går den jättefort (chock eller schoke eller nåt sånt heter det, jag kallar den blixtaktivering).


Låter maffigt :yoparty
 
glömde att jag även har en gammal hederlig 900aero som vardagsbil.
 

Bifogat

  • november 002.jpg
    november 002.jpg
    109 KB · Visningar: 71
  • kamera 003.jpg
    kamera 003.jpg
    137.2 KB · Visningar: 78
  • tornet 003.jpg
    tornet 003.jpg
    100.3 KB · Visningar: 68
Micke_Nilsson skrev:
Kee...LÄS ordentligt...en 67:a i mint är inte en dussinbil...fan nyare jänkare står brede varandra vid ICA....hade jag velat ha en hade jag köpt en, enklare än så är det inte...


finns mer gamm camaros i sundsvall än c5,or iaf :rolleyes:
 
Hoj: zx6r 04:a
Bil: Avställd 740 86:a som inte använts på tre år. ELler förresten jag sålde den nyss. Ingen bil.
 
Dr.Bike skrev:
Tjaa, vet inte om en rak sexa 24v på tvåhundra häst är så mycket att jämföra med en hoj oavsett kubik. Man blir väl frånåkt av en 400 i acc iaf...

Bil är bara transport, och då vill jag ha komfort, så jag har en sån där med bombsikte längst fram på huven...

Edit: Givetvis automatlåda oxå... :tummenupp

Låter läskigt det där du sitter och åker i=) Akta så att du inte skär dig på rosten i plåten=)
Nog ska det vara japanska hojar och bilar :tummenupp

Hoj. FZR600R -94 att busa med.
Bilar. Volvo 240 GLT -86 att leka med och en Toyota Avensis -99 att färdas i.

MY TOYOTA IS FANTASTIC
 
smacker skrev:
Jepps det är VR maskin fortfarande. Vanlig konventionell insprutning. Samma motor sitter även i nya Passat 3,2 4M & där har maskinen fått FSI teknik som innebär direktinsprut.

Var förövrigt ute & körde för en stund sen & fick nålen att visa 270 men var tyvärr tvungen att sakta ner annars hade den nog klarat lite till... :banana



Thanx! Ja ska tacka chefen som satte den i händerna på mig...



Har du gjort något med den? för annars är den spärrad till 250km/h
 
Suzuki GSXR1100 och BMW 520
Vet inte riktigt vad sambandet mellan dom två skulle va :gnissla
 
sundsvall eller ej,huvudsaken e väl ändå att vi alla åker båge,och älskar det över allt annat,oavsett vilken jävla kärra vi åker i!kör för fullt!hoppas vi ses på bandagarna till sommarn :yoparty
 
xt 600-88

Bmw 530 -93 (V8)

Volvo v70 -99 (2.5T)

Vw Caddy -88

Opel ascona A -72

Haha! inte mycket samband där inte :rolleyes:
 
gsxr-750-00
vtr sp1-00
vs:

saab 900 -89
austin mini-73,AkA: rettakillern..... det va lite folk som blev hetsade an minin i sommras :rolleyes: 1380cc/115hk/750kg :tummenupp

nå? vad är ja för typ???? :4skrika
 
Tofte skrev:
xt 600-88

Bmw 530 -93 (V8)

Volvo v70 -99 (2.5T)

Vw Caddy -88

Opel ascona A -72

Haha! inte mycket samband där inte :rolleyes:

Jaa du!

BMW 525i Touring +++ 01
MB A190+ 03
Ducce 748SPS 97
April byts BMW mot Mercedes R-klasse.

Und so weiter....so ist das leben: Kurtz und beschissen genau wie ein Kinderhemd.
MB
 
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Back
Top