Värsta ungkarlsmatlagningen du gjort eller hört talas om?

WestW

.
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
.......
Vet en kille som fräste på lite vatten och makaroner i stekpannan någon minut. Sen i med några falukorvsbitar. Sen ställde han pannan på vardagsrumsbordet framför tvn. På med lite ketchup och så käkade han direkt ur pannan. Självklart folköl att dricka till.

Själv kokade jag precis ägg och potatis samtidigt i samma kastrull. Praktiskt nytänkande.

Last edited:
Det värsta jag gjort är att jag hällde snabbmakaroner i vasken och spolade varmvatten på dem tills de blev varma/mjuka och sedan sprutade ketchup på dem och åt direkt ur vasken.

Lagomt på fyllan så klart...

Santo skrev:
2521710 Snabbmakaroner och ketchup :zpy

Det är skitgott !!!

Biturbo skrev:
2521752 Det värsta jag gjort är att jag hällde snabbmakaroner i vasken och spolade varmvatten på dem tills de blev varma/mjuka och sedan sprutade ketchup på dem och åt direkt ur vasken.

:zpy :tummenner

Last edited:
Rigge skrev:
2521780 Fiskpinnar i brödrosten, inget jag provat själv.

fiskpinnar i brödrosten och pulvermos i vattenkokaren:tummenupp

inget jag heller provat själv dock...

marsva83 skrev:
2521797 fiskpinnar i brödrosten och pulvermos i vattenkokaren:tummenupp

inget jag heller provat själv dock...

Haha.. Fan är det bara jag som levt drömmen som en riktig ungkarl...

Jag har testat båda... De funkar fint..

Biturbo skrev:
2521752 Det värsta jag gjort är att jag hällde snabbmakaroner i vasken och spolade varmvatten på dem tills de blev varma/mjuka och sedan sprutade ketchup på dem och åt direkt ur vasken.

Haha!! Det där lät riktigt äckligt.
Det äckligaste jag ätit är väl okokt ris & allt som fanns kvar i kylskåpet/skafferiet. En salig blandning som smakade lik.

Strips och skivad falukorv rakt ur frysen in i ugnen och sedan vänta tills det är klart. Ätes med ketchup och senap

Koka ris, blanda med en burk tonfisk och ärter&paprika&majs-blandning.

Jag vet en som brukade göra storkok med makaroner, ställde in kastrullen i kylen och värmde en portion varje dag :tummenupp

Twosaint skrev:
2521898 Jag vet en som brukade göra storkok med makaroner, ställde in kastrullen i kylen och värmde en portion varje dag :tummenupp

Det vet jag med :rolleyes:

Bör avnjutas med microvärmda falukorvsbitar alt, siljancharks köttbullar

Jag och Stefan åt smörgåstårta med mobilbatteri och snusdoslock på älvsjömässans parkering en tidig morgon, bakfull som en gris :hihi

Brytpizza är billigt och gott, funkar nog bara i studentkorridorer dock.
Går ut på att när man är på efterfest hos nån man inte känner så väl så invaderar man köket sedan snor man mat ur allas kylar/frysar och bakar ett gäng pizzor. Sconesdeg som botten är att föredra då sitta och vänta på en deg som jäser funkar inte.
Man ska alltså ha allt på pizzan, köttbullar, ägg, korv, vita bönor till och med ost och tomat. :D

Biturbo skrev:

Faktiskt gjort den fast i ett durkslag :hihi

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul