Värsta trafikpolisen?

Duke0

Sporthojsnörd
Gick med
22 May 2003
Hoj
Ingen
Statestik åtsido :argpådato
Var finns den mest nitiska trafikpolisen?

Jag skulle säga östergötland..(har även hört östergötland)
Sura tvära gubbjävlar i tjänsten som går över lik..trevliga som f..an privat dock..

Lägg upp poll!
Alternativ ett: Hamren!
Alternativ två: Annan!

Har inte råkat ut för an sälv men det är uppenbarligen ganska många andra som har!

Den som bor i Blekinge och aldrig råkat ut för Bosse har haft en j***a tur....

Bosse syns i min avatar för er som är fundersamma.......

Hyfsat nitisk får man lugnt säga, dock inte fullständigt kunnig och kompetent på alla regler vilket kan vara till ens fördel ibland.... :tungan

usch.. östergötland är hemskt, nästan varje gång jag kör till Linköping så står de där och lurar (notera att detta är längs motorvägen)! Har åkt dit en gång, missade han helt så jag fick blåljus i nacken...!! :4skrika

Duke0 skrev:
2089315 Statestik åtsido :argpådato
Var finns den mest nitiska trafikpolisen?

Jag skulle säga östergötland..(har även hört östergötland)
Sura tvära gubbjävlar i tjänsten som går över lik..trevliga som f..an privat dock..

I Helsingborg finns den värst, suraste, polismuppen......... sprang ut ur bilen idag med dragen fjäderbatong och tog mig och en kompis när vi stod och väntade vid ett stopljus........hade fula solglasögen på hela tiden och var jätte kaxig och så undrar dom varför folk inte respekterar polisen........ Hur fan kan man få vara polis när man har så dålig attityd???? Jag skulle tro att människan har varit mobbad och ner tryckt hela sitt liv och nu dom första åren som polis så tror han att han e jätte tuff o cool och ska demonstrera det på ett konstigt vis.......EN RIKTIG PAJAS!!!

Men men har dom inte kunnat mäta upp hastighet så kan dom inget köra :D
Dock noterade dom att jag inte hade någon nummerplåt och nästa gång skulle dom ge mig böter......haha dom var för lata för att skriva ut en bot.

Dom är väl frustrerade efter att ha sett de där "wheelie-snubbarna" en vecka nu.. utan att hinna ikapp!!
Du kanske vet vilka jag menar??
Var det den rakade snuten i 35-40 års åldern??

wannagofast skrev:
2089837 Dom är väl frustrerade efter att ha sett de där "wheelie-snubbarna" en vecka nu.. utan att hinna ikapp!!
Du kanske vet vilka jag menar??
Var det den rakade snuten i 35-40 års åldern??

Nej ingen rakad, mörkt kort hår 30-35 smal yberspänd

Sen har vi en viss Kjellander i Kristianstad som inte riktigt har alla hästarna i stallet... I en tidningsintrvju för en månad sen skröt han om hur jävla bra han verkligen är! Ha ha ha ha....

finns nån stjärna till snut i gävle oxå kommer och viftar med sin spade för att man gasa lite från 50 till 70 :3freak

Japp...... Östergötland helt klart. de har sina favoritplatser på E4:an mellan Ödeshög och Norrköping...var ute en sväng på hojen idag mötte 4st idag vid mjölby, mantorp,, :notme

smacker skrev:
2089862 Sen har vi en viss Kjellander i Kristianstad som inte riktigt har alla hästarna i stallet... I en tidningsintrvju för en månad sen skröt han om hur jävla bra han verkligen är! Ha ha ha ha....
Han har jag lyckats missa, va sysslar han med? Stannar penionärer på rullatorer med slitna bromsbelägg eller? :hihi

****köping

Nyköping, Norrköping, Linköping

Som ett pärlband ligger dessa oaser för nitiska poliser.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman