Värsta laget i rysska hockeyligan (idioter)

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Dom e ju fan inte kloka:huvet kolla in 61:an, brutal misshandel:mad:

[YOUTUBE-ID]BIOYHMZP_nI[/YOUTUBE-ID]

Ja, det är ju ingen nyhet direkt att det blir bråk mellan dessa två. Jag vet inte vad som ligger bakom det längre, men vill man se slagsmål så ska man spana in en match mellan dessa två.
Det jag stör mig mest på är ju den förbannade målvakten som filmar :mad:

Ja, det är ju ingen nyhet direkt att det blir bråk mellan dessa två. Jag vet inte vad som ligger bakom det längre, men vill man se slagsmål så ska man spana in en match mellan dessa två.
Det jag stör mig mest på är ju den förbannade målvakten som filmar :mad:

ha ha jo nu när man kollar lite noggrannare så är det ju helt klart en oscar till målisen, visst brukar det vara fajt mellan dessa två lagen men ngn jävla oskriven regel får man väl försöka att ha som att t ex inte attackera med full kraft bakifrån utan att båda är med på fajt men att dom står "face to face" och kastar handskarna!

ha ha jo nu när man kollar lite noggrannare så är det ju helt klart en oscar till målisen, visst brukar det vara fajt mellan dessa två lagen men ngn jävla oskriven regel får man väl försöka att ha som att t ex inte attackera med full kraft bakifrån utan att båda är med på fajt men att dom står "face to face" och kastar handskarna!

Ähh, lite får man väl tåla med tanke på lönen de har i KHL :näsblod

Jag vet inte vad det är men jag tycker det är sjukt underhållande med hockeyfighter.

Ähh, lite får man väl tåla med tanke på lönen de har i KHL :näsblod

Jag vet inte vad det är men jag tycker det är sjukt underhållande med hockeyfighter.

absolut men bara om dom är med på det båda två liksom, lite som i NHL, där funkar det lite som mellan olika fotbollsfirmor i sverige, man ringer helt enkelt upp den man vill fightas mot och kommer överrens om en fight, eller ja oftast, men annars brukar det för det mesta finnas indikationer på att en fight e på G så att säg inte som här där 61:an kommer med full fart bakifrån och bankar ner killen skoningslöst, sånt har iaf jag svårt för:mad:

Last edited:
Nog för att lagspelare över lag inte är som dom borde, men dom där var fan värre...

Jag gillar hockey och tycker det är skoj att titta på, men detta liknar mer nåt annat...
Helt absurd att de slår på musik i bakgrunden också.
Och så är nr 61 en pinsam fegis.
Anfaller en som inte är beredd bakifrån och misshandlar en som redan ligger ner utan hjälm och som direkt emot huvudet få ta emot flertalet totalt brutala slag.
Jag säger bara, nr 61, vilken prakttönt till f*tta.

Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back