Värsta kebaben

Falaffel är väl poppis bland vegetarianer... Nån typ av friterad abourgin eller hur det stavas, finns oxå på talltriken på bilden...

Allt som stod tills buds är på den tallriken. Special kallas den. Shis kebab falafel, ja allt. Går att få med pommes så klart, men körde smala stilen. :)
Och glöm kebabhaks standards en lite fefferoni och en halv servette. Här tar du tillbhör till du skäms. /D

Ser bilden och det börjar kurra nå förbannat... Ser "Årsta".. Fan andra sidan stan. Sen kommer det som en blixt från klar himmel, jag jobbar ju i Årsta. :banana

Dra helvet med era kebaber..jag åkte till Kens i Uppsala för jag har längtat efter en kebabtallrik i flera veckor nu. SÅ GLÖMDE JAG TA KEBABSÅSEN I KYLEN!!! Min kebab var astrist kan jag meddela..gjorde någon wannabekebabsås som smakade anus...:mad: :6surkart Jag kan ju recept på kebabsås eftersom jag har kebaber i släkten:rolleyes: men jag hade inga ingräddijenser hemma :gråta

Mariannes is the shit! Bäst att äta där så kan man fylla på sås allteftersom den går åt (och det gör den!). Fan det blir nog kebab idag :D

Kens pizza i Uppsala hör nog till en av dom absolut ofräschaste och äckliga kebab/pizzahak jag varit på. Jobbar 50m därifrån och trots det är det inte EN enda på jobbet som käkar mat därifrån.... det är inget bra betyg :3freak
Räcker med att kolla på dom som jobbar där och hur "köket" ser ut för att man ska tappa matlusten direkt.

Max däremot är fina grejer, farligt gott. Skulle tippa att från mitt jobb är det minst 2pers/dag som flottar i sig en Maxburgare. Dit är det nog en 100m iaf så då får man ju lite motion på lunchen också :D

Inget ont mot dig Nursey, du kanske tycker Kens é schysst. Var bara tvungen att vädra mina åsikter när dom kom på tal :)

Vart ligger Mariannes :)
Det undrar jag med, trodde jag kollat adressen men måste kollat fel. Snurra i Uppsala ett tag, men blev KEN'S istället. Helt okay sås mm, men ingen super duper. (Kan ju tilläggas att jag aldrig satt min fot i Uppsala innan.)

Edit: För att ingen ska göra en bomkörning till Palmyra kan jag upplysa om att idag va sista chansen, sem stänkt 2/7 - 31/7 .
------------------
Plats: Uppsala (nära MAX och Biltema)
Namn: KEN's
pris: 50.00 SEK

(Samma äckliga fotograf som förra bilden)
KensKebabT.jpg

Nån som äter på årsta, jag skulle vilja veta vad portionen väger xD ta med en våg nästa som åker dit sen väger ni tallriken när ni får den, sen väger ni tallriken när ni ätit upp :tummenupp. Ser ut att vara minst ett kilo mat :|

Det undrar jag med, trodde jag kollat adressen men måste kollat fel. Snurra i Uppsala ett tag, men blev KEN'S istället. Helt okay sås mm, men ingen super duper. (Kan ju tilläggas att jag aldrig satt min fot i Uppsala innan.)

Edit: För att ingen ska göra en bomkörning till Palmyra kan jag upplysa om att idag va sista chansen, sem stänkt 2/7 - 31/7 .
------------------
Plats: Uppsala (nära MAX och Biltema)
Namn: KEN's
pris: 50.00 SEK

(Samma äckliga fotograf som förra bilden)
View attachment 199584

Kebaben är inte det godaste hos Kens...Pizzorna och Bearnaise såsen är godare tycker jag.
Kebabsås receptet från Kebabhouse har jag tillskansat mig så det kan jag greja hemma..om jag bara handlar innan :dope

höll på att spy när jag lästa titeln på tråden. kom hem från sjukhuset för en halvtimma sen, har legat där i 3 dagar nu för matförgiftning. anledning: en kebabrulle :spy

höll på att spy när jag lästa titeln på tråden. kom hem från sjukhuset för en halvtimma sen, har legat där i 3 dagar nu för matförgiftning. anledning: en kebabrulle :spy

Kan tänka mig det... har själv legat med dropp efter matförgiftning...

Ska man äta på kebabställen så ska det gärna vara lite rulljans på köttet... Man ska alltså inte äta på dom ställena där samma rulle har snurrat i en vecka

Nybro Kebab. Väl tilltagna portioner till ett förhållandevis bra pris.
Kör shish, tunna och långa köttbitar. Även utskänkning. Brukade
ta en Rhodos med stark sås, som då innehåller fetaost och strips,
samt 3-4 Falcon Export 50cl. flaska på deras uteservering då man
bodde där. :öl

Nyheter
Seriösa mc-kläder till bra pris

Raven Moravia TX Air+: Seri...

Márquez obeveklig i Misano

Misano gav Márquez hans fem...

Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången